Δευτέρα, Αυγούστου 12, 2013

Διακοπές vs Δουλειά (και τα δύο αρχίζουν από Δ)

-Αγαπητό μου ημερολόγιο...
-Σκατά να φας, έχεις να γράψεις 8 μήνες.
-Το ξέρω, αλλά εσύ βρίσκεσαι εδώ, εκεί δηλαδή που σε άφησα, τί περίεργο πράγμα.
-Είδες?  Άστα αυτά και λέγε τι θες.
-Να...μωρέ...μόλις γύρισα στη δουλειά.
-Καλά να πάθεις και πάλι καλά να λές.
-Ναι αλλά να...μου φάνηκαν τόσο λίγες οι μέρες των διακοπών.  Είχα και περίοδο βλέπεις όλη τη βδομάδα.  Θα ήθελα άλλη μία.
-Του χρόνου να μαστε καλά χρυσό μου.
-Ναι πάνω από όλα υγεία, ξέρεις εσύ.
-Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι με έχεις παραμελήσει πολύ άσχημα και θα εισηγηθώ στον blogger να σε διαγράψει, ΤΟ ΑΚΟΥΣ?
-Μάλιστα μαμά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...