Δευτέρα, Αυγούστου 12, 2013

Χαλκιδική Αύγουστος 2013

Ε λοιπόν, η Ελλάδα είναι πανέμορφη, δεν χρειάζεται να πας και πολύ μακριά λοιπόν  (καλά εντάξει, και το εξωτερικό απίθανο, αλλά αν δεν τιμήσεις το σπίτι σου...)
Φέτος το είπα και το έκανα, πολύ μακρύ ταξίδι, το αμάξι έγραψε 1600 χιλιόμετρα, 24 ώρες οδήγηση. έτσι είναι, το αμάξι μου έχει και trip control μη χέσω.
Είχα διαβάσει και είχα δει φωτό στο ιντερνετ, η Χαλκιδική είναι υπέροχη.  Όχι πάντα αυτά που αρέσουν στους άλλους φυσικά.
Επισκεφτήκαμε τον Άφυτο, μείναμε 6 μέρες και έχω να παραδεχτώ ότι το χωριό είναι απίθανο, ήσυχο παρ'όλο που είχε πάρα πολύ κόσμο και καρα-γραφικότατο.
Μείναμε στα διαμερίσματα Μύλος και ήμαστε ευχαριστημένοι, αν εξαιρέσεις το μικρό ντους (αγαπητό μου ημερολόγιο νοιώθω ενοχές, αλλά θα το πω, 50€ την νύχτα δεν ήταν και υπερπροσφορά αλλά τεσπα)
Οι παραλίες είναι πανέμορφες, εγώ προτίμησα το πρώτο πόδι, συγκριτικά με το δεύτερο που επισκευτήκαμε και τον Αρμενιστή αλλά ρε παιδί μου, πολύς κόσμος, πολύ στροφή, πολύ μανίκι.
Εμένα γενικά με χαλάει η πολύ φασαρία για το τίποτα, αλλά δεν αμφιβάλλω, αυτά είναι γούστα.
Αν επίσης εξαιρέσεις τη βενζίνη και τα διόδια (250€ aller retour), η διαμονή μας δεν μας στοίχισε πολύ.  Φέτος είπα στο αμόρε μου "Είδες, μπορούμε και με λιγότερα".  Στις ταβέρνες τρώγαμε με 30€ ενώ στο δωμάτιο είχαμε κουζίνα και μαγείρευα, έφτιαχνα και σάντουιτς, όπως στους Παξούς πρόπερσυ.
Θα ξαναπήγαινα άνετα, ήδη το σκέφτομαι για του χρόνου (με κάθε επιφύλαξη).
Προς έκπληξή μου τα σουβενίρ ήταν αρκετά οικονομικά, το μαγνητάκι για το ψυγείο το πήρα 1€, αν σκεφτείς ότι πέρσυ στην Πάρο το πήρα 3€.
By the way δεν έχω γράψει για Πάρο-Αντίπαρο.....

 
Κουζινάκι στο δωμάτιο

Το δωμάτιο

Η θέα από το μπαλκόνι
 Οι υπερπαραλίες





























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...