Δευτέρα, Ιανουαρίου 18, 2021

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρέ, σου έχω εκμυστηρευτεί πολλά.  

-Ου να μου χαθείς μωρή, δεν ντρέπεσαι.  Εχεις να πατήσεις το πόδι σου εδώ από το 2013.

-Ναι έχεις δίκιο, από τότε που έμαθα ότι είμαι έγκυος σταμάτησα να γράφω.  Μη με ρωτήσεις γιατί, δεν ξέρω αλήθεια.  Σαν να άλλαξε ο κόσμος γύρω μου. Μα μη φοβάσαι όλα πήγαν καλά, έχω μια πανέμορφη κόρη 6 ετών, κοντεύω 40 γαμώ τη τρέλα μου. 

2 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤Να τη χαιρεσαι την κόρη σου!!!!

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Ωωωω, τι ωραία επιστροφή !
Αν και κοντεύει χρόνος από το ποστ, τωρα το ανακάλυψα!

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...