Παρασκευή, Δεκεμβρίου 28, 2012

Η γυναίκα του 2012

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
-Φέτος δεν έγραψα για την γυναίκα του 2012.
-Χμμμ, πές καλύτερα ότι φέτος δεν έγραψες και τίποτα.
-Μα γιατί το λές αυτό?  Προσπάθησα πάντως.
-Ναι αλλά τελικά το 2012 φάνηκε πως δεν ήταν η χρονιά σου.
-Αααα, για αυτό δεν έγραψα λες για τη γυναίκα του 2012?
-Ε, ναι τώρα είσαι εσύ πρότυπο γυναίκας για ένα τέτοιο τοπικ?  Κοιτάχτηκες σήμερα στο καθρέφτη?
-Ρε δε μας χε... λέω εγώ, που θα μου την πεις και από πάνω...
-Εμμ, κοπέλα μου, αν είχες προγραμματίσει καλύτερα τη ζωή σου σήμερα δεν θα είχαμε αυτή τη κουβέντα.
-Γιατί?  Λίγα τράβηξα εγώ φέτος με το γάμο, το τρακάρισμα, το σπίτι, τα χρέη.
-Και εξακολουθείς να απορείς γιατί δεν ήταν η χρονιά σου?
-Καλά, του χρόνου θα προσπαθήσω περισσότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...