Παρασκευή, Μαρτίου 25, 2011

Έτσι κάνουν άραγε σεξ οι άντρες;

Πέρασε σχεδόν ο δύσκολος μήνας, ο Μάρτιος με τις ιδιορυθμίες του, μου άφησε μια πικρία, όμως μου δίδαξε και αρκετά. Απορρόφησα αρκετά αυτόν το μήνα και δεν θέλω να ασχοληθώ με το τί άφησε πίσω του, θα ασχοληθώ με αυτό που έρχεται μετά από το Μάρτη. Έρχεται ο Απρίλιος (το βρήκα).  Έχω πιεί καφέ, έχω βάλει το φαγητό στο φούρνο και το πλυντήριο ρούχων στους 50.  Κάθομαι στο γραφείο και ανάβω τσιγάρο.  Έξω είναι χαρά Θεού.  Βλέπω την ηλιόλουστη αυτή μέρα πίσω από τις πολύχρωμες, εμπριμέ κουρτίνες μου και το τοπίο γίνεται ακόμα πιο χρωματιστό. 
Φτιάχνω ένα Jacobs με κομματάκια Lacta, που πιο πολύ για σοκολάτα σου κάνει παρά για καφές, στην διπλανή καρτέλα φορτώνει το τελευταίο επισόδειο των Desperate Housewives και προγραμματίζω τις δουλειές της ημέρας.  Έχω να σιδερώσω, να ράψω δυό κουμπιά και να φτιάξω ένα κάδρο.  Δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι άλλο.  Μάλλον την υπόλοιπη μέρα θα την αφιερώσω σε εμένα.  Θα κάνω μπάνιο, θα φτιάξω τα μαλλιά μου και θα αφήσω το αμόρε να μου τα χαλάσει.  Λέω σήμερα να κάνω σεξ σαν να'μαι άντρας.  Να σαγηνέψω το αμόρε, να του την πέσω κανονικά εκεί που δεν το περιμένει.  Ίσως να του πώ να μου κάνει και στριπτίζ, μη σου πώ να μου κάνει και παρέλαση και αφού ικανοποιηθώ, να κάνω ένα τσιγάρο, να γυρίσω πλευρό και να ανοίξω την τηλεόραση. 
Χμμ, έτσι κάνουν άραγε σεξ οι άντρες? 
Όμως επειδή είμαι γυναίκα δεν πρέπει να ξεχάσω να κόψω τη σαλάτα, να βάλω κρασί, να βάλω και τις πατάτες στο φούρνο.  Το αμόρε βρίσκεται έξω και παίζει με τη μηχανή του, θα μπεί στο σπίτι και θα ρωτήσει αν είναι έτοιμο το φαγητό, θα φάει, θα σκάσει και θα ξαπλώσει στον καναπέ.  Αφού θα έχω τελειώσει εγώ με το πλύσιμο των πιάτων (ευτυχώς που υπάρχει πλυντήριο), θα ξαπλώσω δίπλα του, θα του κουνηθώ και σιγά-σιγά θα έρθει και το σεξ στο τραπέζι.  Αφού ικανοποιηθούμε, θα ανάψω τσιγάρο, θα αλλάξουμε στάσεις και θα ανοίξουμε την τηλεόραση.  Και αυτά για μια ηλιόλουστη μέρα.
Σήμερα μίλαγα με τη μαμά στο τηλέφωνο :
"Εγώ δεν πήγα σήμερα εκδρομή για να κάνω οικονομία, μία τόσο όμορφη μέρα, και ο πατέρας σου είναι για ψάρεμα, ο αδερφός σου κάπου γυρνοβολάει και με αφήσανε σπίτι μόνη μου.  Θα έρθουν μετά θα με ρωτήσουν αν το φαγητό είναι έτοιμο, θα φάνε, θα σκάσουνε  και θα αράξουν στον καναπέ να δουν τηλεόραση."
"Αν εξαιρέσουμε το σεξ μητέρα, μην ανησυχείς και εγώ μια από τα ίδια θα κάνω σήμερα."
Και όλο αυτό με κάνει και απορώ.  Θα έπρεπε εγώ άραγε να βρίσκομαι κάπου έξω σε ένα καφέ και να φλερτάρω με το αμόρε ή και όχι ή τελικά και αυτό κάποια στιγμή τελειώνει και c'est la vie, όπως λένε και οι φίλοι μου οι Γάλλοι? 
Non, θα πώ εγώ για το φλέγον ζήτημα.  Πάω να βάλω τα σέξυ μου καινούργια εσώρουχα και θα σας ενημερώσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...