Ήμαστε σε καλό δρόμο.


,

4 σχόλια

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
έχω μια απορία
-Τι έχει μεγαλύτερη σημασία;  Να ξεχρεώνεις ή να μαζεύεις λεφτά;
-Να ξεχρεώνεις.
-Και να μην έχεις τίποτα στην άκρη;
-Τι να τα κάνεις στην άκρη αν τα χρωστάς;
-Οπότε με συμβουλεύεις να πάω να δώσω και αυτά τα 300 που μου έμειναν στην άκρη για να ξεχρεώσω την πιστωτική;
-Και θα μείνεις άφραγκη;
-Ναι.
-Αν και δεν μου ακούγεται όμορφο...να μείνεις άφραγκη...αφού μπορείς τώρα, πήγαινε ξεχρέωσε την πιστωτική σου.
-Να μην βάλω 150 και τον άλλο μήνα 150;
-Υπήρξες πολλές φορές καλοπληρώτρια;
-Εεεε, όχι και πάντα.
-Βάλε και τα 300 και καθάρισε τώρα που μπορείς, αύριο δεν ξέρεις τι γίνεται.  Τι άλλο χρωστάς;
-Εεεε, την εφορία, τον ΟΤΕ, το χρέος του πρώην-πρώην και μια κλήση, εεεε, και το αυτοκίνητο.
-Ο Χριστός και η Παναγία και οι 12 Απόστολοι, all together.
-Μα, έχω ήδη ξεχρεώσει ένα δάνειο και σχεδόν την πιστωτική.  Έχω κάνει και τόσα ταξίδια...
-Ε, τότε βρίσκεσαι σε καλό δρόμο.
Like:
{[['']]}

4 comments

Από το Blogger.