Τους φτωχούς-φτωχότερους


4 σχόλια

Τα έχω πάρει λίγο στο κρανίο lately, με όλα αυτά που ακούγονται.  Από πού να ξεκινήσω δεν ξέρω.  Όλα φαίνεται ότι γίνονται επίτηδες.  Ναι, επίτηδες.  Κάποιος τα έχει βάλει τώρα με την Ελλάδα, κάποιος που κυβερνά και όχι ο Παπανδρέου.  Κάποιος θέλει τους φτωχούς-φτωχότερους και τα λεφτά στα λεφτά.  Αυτό είναι μια πραγματικότητα που χρόνια τώρα ισχύει, όμως από εδώ και στο εξής αναρωτιέμαι αν αξίζει το κόπο να μένει κανείς στην Ελλάδα.  Αν ξέρετε καμιά χώρα που τα πράγματα είναι καλύτερα, να μου πείτε να τα μαζέψω και να φύγω.
  • 590 ευρώ βασικός μισθός? Ούτε κάν 600, ρε πάμε καλά?  Δηλαδή με ποιό τρόπο θα κερδίσει το κράτος από αυτό, θέλω να μου το εξηγήσει κάποιος.  Πραγματικά αν κάποιος έχει καταλάβει και θέλει να μου το εξηγήσει, για να καταλάβω και εγώ με τη σειρά μου.  Λέω εγώ τώρα, το κράτος τον Έλληνα πολίτη, εντάξει το ξέρουμε προπολού, δεν τον βοηθάει εκτός αν έχει κάτι να κερδίσει.  Τον Έλληνα επιχειρηματία τον βοηθάει με αυτό που κάνει, μου λέει ο καλός μου ότι με αυτόν τον τρόπο κάποιες εταιρείες δεν θα κλείσουν.  Αλλά εγώ, χαζό - ξανθό ρωτώ: Με 590 ευρώ βασικό μισθό δεν πρόκειται κανείς να πάει να αγοράσει κάτι από την επιχείρηση αυτή που δήθεν προσπαθεί το κράτος να μην κλείσει, χωρίς πωλήσεις, θα κλείσει.  Πώς θα ζήσουμε με τόσα χρήματα, αμαν κάναμε να πάρουμε 700.
  • Μαζικές απολύσεις προβλέπονται μιας και η αποζημίωση έπεσε πλέον στο 50%.  Από αυτό πώς θα κερδίσει το κράτος?  Θέλω και αυτό να μου το εξηγήσετε, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.  Δλδ, αν ο καλός μου που δουλεύει 5 χρόνια τώρα σε μια εταιρία, απολυθεί, θα του δώσει δυό χιλιαρικάκια και άι στο καλό, θα κάνει κανα δυο μήνες να βρεί δουλειά, θα πάρει βασικό "ένας Θεός ξέρει πόσα" και πώς βοηθάω το κράτος με αυτό το τρόπο?  Το ίδιο ισχύει και για μένα, με τη διαφορά ότι εγώ είμαι λιγότερο στην εταιρία και θα πάρω από τα τρία το μακρύτερο.
  • Θα πέσουν οι συντάξεις.  Δλδ, ο πατέρας μου, ο οικοδόμος συνταξιούχος, που πλήρωσε τόσα χρόνια χιλιάδες στο γαμω ΙΚΑ τους, με το πιο ακριβό ένσημο, παίρνει σήμερα 700.  Και η μητέρα μου που δεν θα πάρει σύνταξη ποτέ γιατί δεν της κολάγανε ένσημα, αν χαμηλόσουνε τη σύνταξη πώς θα ζήσουνε?  Αλλά θα μου πείς, το κράτος δεν έχει λεφτά και αντί να μην δίνει συντάξεις, θα ρίξουν λίγο τα νούμερα δήθεν για να πληρώνονται όλοι.  Μα για μαλάκες μας περνάνε?  Και τότε γιατί πληρώνουμε ρε πούστη το ΙΚΑ?  Για να περιμένουμε 2 ώρες στον γιατρό?  Για να μας μεταχειρίζονται σαν σκουπίδια στα δημόσια νοσοκομεία?  Μόνο για τα φάρμακα που παίρνεις με μειωμένη τιμή λοιπόν?  Γιατί για τη σύνταξη παπάρια τελικά.

Εγώ δεν είμαι κοσμογυρισμένη, όμως μια φορά στη ζωή μου πήγα στη Γερμανία και ένα έχω να πώ, δουλεύουν όλα ρολόι.  Το κράτος βοηθάει τον πολίτη και ο πολίτης το κράτος.  Εμείς τί κάναμε λάθος τόσα χρόνια?  Και άντε, εμείς, εσύ και εγώ δεν κάναμε τίποτα, άλλοι τα κάνανε σκατά και εμείς θα καθαρίζουμε.
Like:
{[['']]}

4 comments

Από το Blogger.