Βλέπει παντού χρώματα


7 σχόλια

Πρόσφατα βρέθηκα σε μια κηδεία, ο πατέρας μιας πολύ σημαντικής κοπέλας στη ζωή μου έφυγε από τη ζωή και τον κηδέψανε στο χωριό του.  Ένα χωριό που αν δεν ήταν εκείνοι, εγώ δεν θα γνώριζα.  Ένα χωριό που το αγαπώ πολύ και το έχω ταυτίσει με αυτόν τον άνθρωπο.  Ελπίζω η ζωή να συνεχιστεί όμορφα για τη φίλη μου γιατί έχει δεχτεί πολλά χαστούκια, θέλω ευτυχισμένη να είναι, ότι και αν σημαίνει ευτυχία για εκείνη.  Το έχει πάρει πολύ καλά, σε σχέση με εμένα που δεν ξέρω τί θα έκανα στη θέση της, μπράβο.

Εμείς ακόμα εδώ, ο πατέρας μου είναι ακόμα στο νοσοκομείο και η μητέρα μου τρέχει, όπου δεν μας λένε και πολλά απλά τον κρατάνε για παν ενδεχόμενο και εξετάσεις.  Αν και όλα δείχνουν θετικά, ειλικρινά φοβάμαι.

Ένας μήνας γεμάτος εντάσεις, ελπίζω να φύγει και να μην θυμόμαστε τίποτα.  Ανυπομονώ να πάω διακοπές, ναι.  Με έχουν πιάσει τα νεύρα μου αυτό το διάστημα και θέλω όλα να πάνε καλά και να πάω διακοπές, θέλω να δώ χρώματα.  Τα φαντάζομαι μήνες τώρα αυτά τα χρώματα, τα πάντα στο μυαλό μου είναι ζωγραφισμένα με θάλασσα και φύση, ενώ γύρω μου υπάρχουν τοπία, δεν βρίσκω το χρόνο και τον τρόπο να σταθώ να χαζέψω. 
Like:
{[['']]}

7 comments

Από το Blogger.