Την ανεργία μου μέσα.


,

12 σχόλια

-Πού είσαι; ρωτάει η μαμά στην τελευταία τηλεφωνική μας συνομιλία.
-Εδώ, που να είμαι, σπίτι.
-Πήγες στο super market;
-Όχι, έστειλα 4 email, κάτσε να δούμε.
-Τί να δούμε, τα πράγματα είναι δύσκολα, πήγαινε ρώτα.

Σημαντική αύξηση της ανεργίας το 2009 προβλέπει για την Ελλάδα η Κομισιόν και από τότε που μετακόμισα στο βουνό τα πράγματα χειροτερεύουν.  Μόνο το super market της περιοχής μου ζητάει άτομα για πλήρη απασχόληση.
Με ένα flash back: η εταιρία στην οποία δούλευα απέλυσε όλους στο τμήμα μου.  Πήρα την αποζημίωσή μου και την έκανα με ελαφρά για διακοπές.  Είχα περάσει ένα δύσκολο τρίμηνο αλλά ήμουν τρελά αισιόδοξη για το νέο έτος.  Θα γύρναγα από τις διακοπές και θα δούλευα σαν σκυλί (εργασιομανία λέγεται), αλλά για άλλη μια φορά εσύ κάνεις σχέδια και ο Θεός γελάει. 
Με χτύπησε λίγο ο έρωτας στο δόξα πατρί και αποφάσισα να μη δουλέψω σαν σκυλί αλλά σαν ένας κανονικός άνθρωπος.  Να έχω και λίγο χρόνο για το αμόρε.  Αλλά που να ήξερα η έρημη ότι στο βουνό που ήρθαμε να εγκατασταθούμε θα έβρισκα τόσα εμπόδια μπροστά μου;  Εμπόδια;  Τα διόδια, τα χιλιόμετρα, η έλλειψη μετρό, ο πιο κοντινός πολιτισμός θα λέγεται Σπάτα και όλες οι επιχειρήσεις θα είναι οικογενειακές. 
Από τον Ιανουάριο ψάχνω δουλειά, στέλνω βιογραφικά και αναρωτιέμαι.  Μα γιατί δεν παίρνει κανένας τηλέφωνο; Βρε μπας και έχει χαλάσει το κινητό μου και δέχεται κλήσεις μόνο από τις τράπεζες;  Το ξέρω ότι είμαι λίγο ιδιόρρυθμη στο θέμα δουλειάς.  Κάποιες μου βρωμάνε, κάποιες μου ξινίζουν.  Αν χρειαστεί θα πάω και στο super market μάνα.  Όμως, είμαι ακόμα αισιόδοξη, όσο έχουμε φαί στο τραπέζι και μπουκάλα στη σόμπα θα ήμαστε ζωντανοί. 
anergiaΥ.Γ. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα Σπάτα εννοείται και ούτε τρώω κολλήματα με τα super market.  Μάλιστα ενδέχεται να σας εξυπηρετήσω κιόλας.  Για αυτό κανονίστε να είστε ευγενικοί και χαμογελαστοί.
Like:
{[['']]}

12 comments

Από το Blogger.