Τί σκέφτεσαι αστέρι μου;


8 σχόλια

Ανάβω ένα τσιγάρο, πίνω μια γουλιά καφέ, σερφάρω στο διαδίκτυο και διαβάζω αγαπημένα blog.  Μου δίνουν τροφή για γραφή.  Μου έλειψε όλο αυτό.  Μου έλειψε η ελευθερία του λόγου, έστω και του γραπτού.  Ξαφνικά έχω τόσα πολλά στο μυαλό μου, από την τηλεόραση που έγραψε η Μαρίνα, από το facebook που έγραψε ο Στέλιος μέχρι το σχόλιο για τη ζήλια της Faraona.  Και άλλα τόσα που θέλω να μοιραστώ. 

Ανάβω δεύτερο τσιγάρο, ξαναπίνω καφέ.  Σκέφτομαι τον Βαλεντίνο (αυτόν τον άγιο μη χέσω) και δεν έχω και κανένα μπαλκόνι να πηδήξω.  Σκέφτομαι το σπίτι που θέλει συγύρισμα και το τηλέφωνο που περιμένω από μια δουλειά “Θα είναι άραγε θετική ή αρνητική απάντηση;”.  Σκέφτομαι το αμόρε που δουλεύει σαν σκυλί και έχει 5 μήνες να πληρωθεί.  Οικονομική κρίση σου λέει ο άλλος.  Και το τσιγάρο αργοσβήνει, ο καφές μισός και το μαλλί σαν γαμώ το κεράτό μου.
Σκέψη
Ανάβω τρίτο τσιγάρο, γράφω-σβήνω, δεν το έχω σήμερα.
Τελικά βρίσκομαι στις ίδιες, περσινές-προπέρσινες καταστάσεις με διαφορετικό φόντο.  Ξανασκέφτομαι και το συμπέρασμα είναι “Μην το σκέφτεσαι κοπέλα μου, ζήστο".  Πάντα ακολουθούσα πιστά το μότο μου “Η ζωή είναι πολύ μικρή” και εγώ τη σκοτώνω με καφέ και τσιγάρο.  Τα ΜΜΕ, η τηλεόραση και τα περιοδικά βρίσκονται εκεί για να μας υπενθυμίζουν ότι ήμαστε πιόνια.  Το facebook απλά δεν το χρησιμοποιήσαμε σωστά, θα μπορούσε όντως να είναι ο συνδετικός κρίκος μιας e-παρέας και η ζήλια είναι ένα συναίσθημα που δεν πρέπει να φτάνει στη λύπη και στο φθόνο.  Υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει μέσα μας, αρκεί να μπορούμε να την ελέγξουμε.
Τελικά η πολύ σκέψη μπορεί να βλάψει εσάς και τους γύρω σας.  
Like:
{[['']]}

8 comments

Από το Blogger.