Τετάρτη, Αυγούστου 21, 2013

Και τσουπ, καλοκαίρι.

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Αισθάνομαι μια βαρεμάρα.  Οι διακοπές;, να'ταν κι'άλλες.  Τη μία εβδομάδα ήταν το αμόρε στο νοσοκομείο, την άλλη τρελαθήκαμε στα μπάνια και στα χιλιόμετρα, αλλά σου φτάνει;  Όταν εγώ λέω ότι δουλεύουμε 300 μέρες και περιμένουμε πως και πως να έρθει το καλοκαίρι για να ξεκουραστούμε, το αμόρε μου λέει πως δεν δουλεύουμε 300 αλλά 250 και κόψε και τις αργίες και αν το βάλεις κάτω είναι λιγότερες οι μέρες και μπλα μπλα μπλα.  Ο δικηγόρος του διαβόλου, στο τέλος θα μου πει πως δουλεύω 3 μήνες το χρόνο και κάνω και παράπονα.  Ρε συ, κάθε χρόνο κάνω και λιγότερα μπάνια, φέτος δεν έχω φτάσει ούτε στα 15.
 
  Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται σαν εμένα, πάρε για παράδειγμα τον κουμπάρο.  Μόλις γύρισε από τις διακοπές μας είπε καλό χειμώνα, τώρα θα περιμένουμε τα Χριστούγεννα και ακόμη καλύτερα πάμε για το άλλο καλοκαίρι.  Δικαιώστε με.  Δεν ευχαριστιέσαι ένα τετραήμερο όσο ένα δεκαπενθήμερο, λέω ψέματα?  

 Τι και αν κάτσεις 4 μέρες το Πάσχα;, βάλε τα αυγά, βάλε τα ψησίματα, τα τραπέζια, βάλε τα μαζέματα, τί είναι 4 μέρες μπροστά στις 2 βδομαδούλες που περιμένεις να κάτσεις το καλοκαίρι (και που'σαι, δεν κάθονται όλοι 2 βδομάδες).  Και άντε ότι έκατσες το Πάσχα και τα Χριστούγεννα.  Πήγες κάπου;  Όχι βέβαια, γιατί σου περισεύουν;  Ενώ το καλοκαίρι, μαζεύεις, μαζεύεις, αν μπορείς μαζεύεις κι'άλλο και τσουπ πάς και στο νησάκι 5 μέρες.  Όχι, εγώ καλά τα λέω, περιμένεις όλο το χρόνο για αυτό το καλοκαίρι.
 
Και ειλικρινά θα ήθελα να ήταν η ζωή μας μόνο καλοκαίρι.  Μόνο καλοκαίρι στην ψυχή μας, γιατί όλες οι εποχές είναι ωραίες αλλά αν η δουλειά σου είναι απαιτητική, αν τα λεφτά που βγάζεις δεν σου φτάνουν, αν ο χρόνος είναι λίγος, αν οι μέρες σου τσουλάνε ρουτίνα και τα σαββατοκύριακα για τη νοικοκυρά δεν είναι καθόλου ξεκούραστα, τότε κάηκε η άνοιξη, το φθινόπωρο και ο χειμώνας.  Δεν καταλαβαίνεις πως περνάει ο καιρός και τσουπ είσαι 32.
 

2 σχόλια:

Marouli είπε...

Ο καιρός περνάει πιο γρήγορα ακόμα και από την ανάσα που πέρνουμε.. Πέρασε το καλοκαίρι σχεδόν και ούτε ένα μπάνιο.. Δυο φορές από μακριά την είδα και άλλες δύο που βούτηξα πατουσάκια αυτό! Θα έρθει το επόμενο και δεν θα το καταλάβουμε..

Μαρουλοφιλάκια!

Stella είπε...

Ειλικρινά, και εγώ παραπονιέμαι που έκανα ε? Εύχομαι ο χειμώνας που θα έρθει να είναι ανακουφιστικός για όλους και είμαι αισιόδοξη πως όλα θα πάνε καλά. Του χρόνου θα διαβάζω τις ίδιες αναρτήσεις και θα αναρωτιέμαι πότε πήγα 33, φυσικά. Φιλιά Μαρούλι.

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...