Παρασκευή, Απριλίου 16, 2010

Η θεωρία της οικονομίας και της αποταμίευσης

Η οικονομία είναι μια λέξη που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή και μπορεί να σημαίνει πολύ απλά από την εξοικονόμηση χρημάτων μέχρι την οικονομική κατάσταση του κράτους.  Να'ναι καλά το wiki, μας υποχρέωσε.

Για την εξοικονόμηση χρημάτων στο google θα βρείτε πολλές θεωρίες, μερικές είναι:

  • Μην οδηγείτε, περπατήτε
  • Μην καπνίζετε, μασάτε τσίχλα
  • Φτιάξτε τη βρύση να μη τρέχει άσκοπα το νερό
  • Αποταμιεύστε το 10% του εισοδήματός σας
  • Μην αγοράσετε αυτοκίνητο
  • Μην αγοράσετε σπίτι και αν αγοράσετε να είναι φιλικό προς το περιβάλλον
  • Κάντε προϋπολογισμό πριν τις αγορές σας
  • Μην αγοράζετε καθόλου
  • Καλλιεργείται τρόφιμα
Από την θεωρία στη πράξη δεν απέχω πολύ αν υπολογίσει κανείς ότι ακολουθώ σχεδόν πιστά όλα τα παραπάνω και ΜΕ το παραπάνω
  • Εκτός από το αυτοκίνητο
  • Έκοψα το πακέτο, άρχισα καπνό
  • Κλείνω πολύ δυνατά τις βρύσες μου
  • Βάζω ένα ποσό στην άκρη*
  • Δεν αγόρασα αυτοκίνητο ούτε σπίτι
  • Δεν αγοράζω πια τίποτα για μένα (εκτός από σερβιέτες)
  • Ναι, έχω αρχίσει ΚΑΙ τις καλλιέργειες
  • Κόβω απο το super market
  • Ράβω τα παλιά μου ρούχα
Τί άλλο πείτε μου να κάνω γιατί τα ολίγα που βάζω στην άκρη μέχρι το τέλος του μήνα κάνουν φτερά.  Ειλικρινά είναι στιγμές που δεν καταλαβαίνω πού στο διά... πάνε τα λεφτά μας. Κάθε τελευταία εβδομάδα του μήνα μένουμε άφραγκοι, φαντάσου σήμερα πήγα στη τράπεζα να σηκώσω από τη πιστωτική, η οποία παρεπιμπτόντως με εκπλήσει που δεν έχει στερέψει, για να αγοράσω σερβιέτες.  Λέω στο αμόρε "Μωρό, μου έμεινε μία σερβιέτα, λές να τη βγάλω μέχρι να πληρωθούμε?".

*Υ.Γ.  Η ξανθιά (εγώ είμαι αυτή), αποταμιεύω για τις καλοκαιρινές μας διακοπές.  Ναι, μη χέσω, δεν θέλω να την πατήσω όπως πέρισυ αλλά επειδή η ζωή μου έχει αποδείξει ότι θα μου βγάλει το λάδι, να δείτε στο τέλος θα πεινάσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...