Άλλη μια ευκαιρία...


7 σχόλια

Όταν κάποιες καταστάσεις σου θυμίζουν κάποιες άλλες που έχεις ήδη ζήσει στο παρελθόν και ξέρεις το αποτέλεσμά τους, όταν δεν περνάς καλά και γνωρίζεις τι είναι αυτό που σε κάνει δυσαρεστημένο τότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις όλα σου τα χαρτιά.  Να ξεκαθαρίσεις τους προβληματισμούς σου και να επιλέξεις το δρόμο που θα πάρεις.  
Ο δρόμος θα είναι ανηφορικός ή κατηφορικός, όπως και να το δεις.  Εγώ διάλεξα τον δρόμο της ανηφόρας, μίλησα, ξεκαθάρισα, απέτισα και παραδέχτηκα και τα δικά μου λάθη.  Δυστυχώς, μόνο σε λίγες περιπτώσεις φταίει μόνο ο ένας, συνήθως όλοι βάζουμε το χεράκι μας.
Αν όντως υπάρχει κάτι καλό σε αυτή τη σχέση, θα φανεί, θα το καταλάβουμε, δεν μπορεί.  Δώσαμε άλλη μια ευκαιρία και από τη μεριά μου θα είναι και η τελευταία.  Τα προβλήματά μας είναι απλά, καθημερινά καβγαδάκια που όμως πηγάζουν μέσα από ουσιώδες διαφορές στους χαρακτήρες μας.  Διαφορές που ίσως είναι αφορμές για μεγαλύτερα προβλήματα στο μέλλον.  Φαινομενικά όλοι έχουμε διαφορές με το ταίρι μας και ίσως αυτές οι διαφορές είναι που μας ελκύουν.  Από εκεί και πέρα είναι θέμα αντοχής.  
Το σημαντικότερο όμως είναι, να είσαι συνειδητοποιημένος για τον άνθρωπο που έχεις δίπλα σου.  Δεν είναι ούτε θέμα αγάπης, ούτε έρωτα, ούτε πόθου.  Όταν ένα ζευγάρι κατευθύνεται στα σκαλιά της εκκλησίας, δεν το κάνει με την προοπτική του διαζυγίου (τι είχαμε τι χάσαμε, πάμε και βλέπουμε, αν δεν μας αρέσει κάνουμε πίσω), το κάνει με την προοπτική δημιουργίας οικογένειας.  Πρέπει να είσαι σίγουρος (όσο σίγουρος μπορείς να είσαι), ότι ο άνθρωπος που έχεις επιλέξει να κάνεις οικογένεια και μπλα-μπλα-μπλα ολοκληρώνει τον άνθρωπο που αντικρίζεις στο καθρέφτη.  
Αυτό για μένα σημαίνει, πως κάθε μαλακία που θα κάνω εγώ, θα την διορθώνει με χαρά το ταίρι μου και το αντίστοιχο.  Αν για κάθε μαλακία που κάνω εγώ ή εκείνος, έχουμε πρόβλημα στο σπίτι, ή αν για κάθε τι που μας προβληματίζει δεν μπορούμε να βρούμε μια λύση και αφήνουμε τη βρύση να τρέχει, το νερό θα στερέψει και ο λογαριασμός θα είναι φουσκωμένος, με πιάνεις?
Οπότε συνεχίζω την γάμο-ερευνά μου!@
Like:
{[['']]}

7 comments

Από το Blogger.