Μπουμ!!!@ updated


7 σχόλια

Το πήρα το αυτοκίνητο σας λέω, ναι, αν και ήμουν πολύ διστακτική γιατί είναι ένα ακριβό αυτοκίνητο, ακριβό σέρβις, ακριβή συντήρηση.  Ναι, άκουσα το αμόρε, έκανα τα χαρτιά μου, έκανα το σταυρό μου και το πήρα.  Σήμερα λοιπόν πρώτη μέρα το έβγαλα βόλτα να πάμε στη δουλειά γιατί το βράδυ έχουμε μια δουλειά λίγο μακρυά (που να σας λέω τώρα) και εκεί στο δρόμο κάπου στη Νέα Ιωνία "Το ακούς αυτό;"  "Ναι, πετρέλαιο, έχεις φορτηγό μπροστά σου", "Μωρό μου, το ακούς, κάτι μου λέει ότι δεν είναι το φορτηγό μπροστά μου.", "Ναι, εμείς ήμαστε", "Χτυπάει έτσι, ιμάντας είναι;", "Μάλλον".  Και το πήγαμε στο συνεργείο στην εθνική, σε δύο ώρες θα με πάρουν τηλέφωνο....

Θα κάνω update, έχω να βγάλω πολλά από μέσα μου, δεν προλαβαίνω τώρα.

Update:
Κατά τα άλλα το αμάξι είχε αλλαγμένα τα πάντα και αυτός που του είχε ήταν φανατικός.  600 ευρώ παρακαλώ, ιμάντας κτλ.  Να χέσω μέσα, το μάτι τους και την ψευτιά των άλλων.  Δεν μπορώ να κάνω τίποτα και δεν έχω φράγκο, αν είχα ρε πούστη μου θα έφτιαχνα το προηγούμενο αμάξι.
Τι να πω, πόσο υπομονή και ειλικρινά πότε θα πάρουμε ανάσα?

Είναι έτσι τέτοιες στιγμές που θέλω να το βάλω κάτω, να το βάλω στα πόδια ένα πράγμα.  Να τα παρατήσω κάποια πράγματα στο έλεος του Θεού και να ηρεμήσω.
Θα γράψω άλλο άρθρο για όλα αυτά που με βασανίζουν...

Like:
{[['']]}

7 comments

Από το Blogger.