Σάββατο, Ιουλίου 24, 2010

Λίγο πριν τις διακοπές υπόσχομαι

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
Το ιντερνετ μου έχει σπάσει τα νεύρα στη δουλειά μπες-βγές, ειρωνία η διαφήμιση της connex.  
"Θεέ μου, κάνε να ανέβει το ιντερνετ-Προσπαθώ τέκνο μου, μα και εσύ connex βρήκες να βάλεις;"

Προχθές το βράδυ παρακολούθησα στο mega ένα επισόδειο από τη σειρά "Χαρά Αγνοείται".  Ανατρίχιασα.  Ήξερα ότι ήταν μια πολύ καλή σειρά που δεν κατάφερα να δώ λόγω ωραρίων και ακόμα και τώρα μιας και το παίζει πολύ αργά το βράδυ.  Όμως εδώ μιλάμε για τρομερή υπόθεση και φανταστικές ερμηνείες.  Πιστεύω ότι ήταν η μοναδική σειρά στην Ελλάδα που κατάφερε να κάνει ακριβώς αυτό:  χέστηκα επάνω μου.  Και εκτός από αυτό που μπορεί να φαίνεται αστείο, δεν έχει ξαναγυριστεί δράμα τέτοιου επιπέδου, ή εγώ δεν το ξέρω.
 

Τελευταία εβδομάδα στη δουλειά, την Τετάρτη που μας έρχεται φεύγω, ναι φεύγω διακοπές και υπόσχομαι στον εαυτό μου να κλείσω το εταιρικό τηλέφωνο (υπάρχει και εφεδρικό για παν ενδεχόμενο). Αισθάνομαι πολύ κουρασμένη τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Μάλλον η ζέστη και η προσμονή των διακοπών με έχουν εξαντλήσει, κάθε βράδυ που φεύγω από τη δουλειά είμαι πτώμα στην κυριολεξία, το σώμα μου δεν έχει απολύτως καμία δύναμη να κάνει οτιδήποτε.

Έχω φτιάξει τα πράγματά μου, τουλάχιστον τα περισσότερα έχουν μπεί στην βαλίτσα μου και ελέγχω καθημερινά τις πτήσεις μήπως γίνει τίποτα.  Όταν ακούω για απεργίες των εναέριων ελεγκτών με πιάνουν τα νεύρα μου.  

Αν όλα πάνε καλά, φέτος το καλοκαίρι υπόσχομαι να ξεκουραστώ, να δώ θάλασσα και βουνά που δεν έχω ξαναδεί.  Να φάω και να πιώ κάτι που δεν έχω ξαναδοκιμάσει.  Υπόσχομαι, να ηρεμήσω, να απολαύσω τον ήλιο, να μαυρίσω.  Να κάνω πολύ σεξ με το αμόρε, να πιω να μεθύσω.  Υπόσχομαι να διαλογιστώ, που έχω καιρό να κάνω, και να αποβάλλω ότι αρνητικό από μέσα μου, να χάσω τα κιλά του χειμώνα (3 παρακαλώ) και να περπατήσω (για να μην τρέξω δλδ).  Υπόσχομαι να γυρίσω ανανεωμένη.


Άντε και του χρόνου να είμαι στις Μπαχάμες με δαχτυλίδι φτιαγμένο από λουλούδια.

4 σχόλια:

kat. είπε...

μωρέ.. καλοκαίρι να είναι και όπου θέλει ας είναι!

και του χρόνου! να περάσεις μοναδικά!

DaisyCrazy είπε...

Καλά να περάσεις και να ηρεμήσεις, να χαλαρώσεις και να ξεκουραστείς.

Κι εγώ πάω με το καλό σε δυο βδομάδες διακοπές κι ελπίζω να έχουν πάει όλοι διακοπές και να μην απεργήσει κανένας εκείνες τις μέρες. Το ίδιο εύχομαι και για σένα. :)

Πολλά πολλά φιλάκια!

Estrella is little miss Greeky είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ, εύχομαι σε όλους καλές διακοπές, ξεκούραση και πολλά μπάνια. Και εγώ ελπίζω να μην απεργήσει κανείς γιατί δεν θα το αντέξω....

Ουφ! είπε...

καλές διακοπές!!! να περάσεις υπέροχα!!!

μπήκα στο site του Ελ. Βενιζέλος να δω τι γίνετε και έχει να ανανεωθεί από τις 26/6!!!!!

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...