Δευτέρα, Μαρτίου 14, 2011

Κρίσεις πανικού

Παρατηρείται ότι είναι μεγαλύτερες οι πιθανότητες να πάθουν κρίσεις πανικού ή φοβίες άνθρωποι στων οποίων την άμεση οικογένεια υπάρχουν συγγενείς που πάσχουν ή έπασχαν κάποτε κι αυτοί.
Shit.
Την πρώτη φορά με έπιασε μια ζάλη, ξαφνικά ανέβηκαν οι παλμοί της καρδιάς μου, κρυάδες, ένας σφίξιμο στο στήθος και νόμιζα πώς πάω για έμφραγμα.  Εξετάσεις στο νοσοκομείο, όλα καλά, αίματος, καρδιά κ.τ.λ. Είναι ωραίο να ακούς ότι είσαι καλά αλλά όχι και τόσο καλά.
Τη δεύτερη φορά, με έπιασε ένας πόνος κάτω δεξιά, εκεί που είναι ο σκωληκοειδής, τρόμαξα, ζάλη, ταχυκαρδίες, κρυάδες, αμάν θα σπάσει και θα πεθάνω.  Εξετάσεις στο νοσοκομείο, όλα καλά, αίματος, καρδιά, σκωληκοειδής.  
Εχθές μια ζάλη, μια ταχυπαλμία, μούδιασαν τα χέρια μου, δεν μπορούσα να τα ανοίξω, τα χείλη μου, δεν μπορούσα να τα ανοίξω, σιγά σιγά το πόδι, κρυάδες.  Στο νοσοκομείο, όλα καλά, κλάμα, υστερία.  Η χειρότερη εμπειρία ever.
Τί παθαίνω γαμώ το κέρατο μου;
Είναι κάτι που δεν θέλω να το σκέφτομαι πολύ.  Το συζήτησα με τον αδερφό μου, μιλήσαμε στο τηλέφωνο 1 ώρα και 20 λεπτά.  Είναι παθών εδώ και 2 χρόνια περίπου με ότι μπορεί να συνεπάγεται: ψυχολόγους, φάρμακα...  Με πήρε σήμερα το πρωί να με ρωτήσει αν ήπια καφέ...εννοείται ότι ήπια καφέ, τώρα τον πίνω "Δεν θέλω να το συζητάω και συνέχεια" του είπα και το κλείσαμε.  Προσπαθώ να το αποβάλω, θα προσπαθήσω τουλάχιστον, θέλω να ξεκινήσω ασκήσεις γιόγκα, μη γελάτε σας παρακαλώ, διάβασα πως οι τεχνικές αναπνοής βοηθάνε πάρα πολύ.  Χέσε τη γιόγκα, τις τεχνικές αναπνοής και χαλάρωσης θέλω, ζούμε σε μια κοινωνία που μας έχει τρελάνει από μόνη της.  
Νομίζω έχω καταλάβει τι το προκαλεί, τουλάχιστον νομίζω πως γνωρίζω τα άγχη μου.  

ΤΕΛΟΣ

Πρέπει να ηρεμήσουμε, δεν πάει άλλο.  Όταν λέγανε πως οι ψυχολόγοι είναι της μόδας, κάτι ξέρανε.  

6 σχόλια:

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Χμμμ. Θα τα πούμε μεηλικώς :Ρ

Stou είπε...

Λές ε? Σε περιμένω.

Ουφ! είπε...

ελπίζω να είσαι καλύτερα σήμερα
:-)

Stou είπε...

Καλημέρα Ουφ, σήμερα...είμαι καλύτερα. Περαστικά να είναι όλα αυτά.

faraona είπε...

Estrella καλημέρα!
Μ αρέσει η αισθητική σου άποψη.Ωραιότατο το μπλόγκ και το site με τα βιτρό σου.
Αν είσαι στο facebook κάνε μου add να γίνουμε φίλες !
Φιλώ σε.

Stou είπε...

Φαραώνα, σε ευχαριστώ πολύ. Θα σε ψάξω στο facebook, αν και δεν ασχολούμαι με το άθλημα. Είμαστε φίλες ήδη!!!

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...