Κρίσεις πανικού


6 σχόλια

Παρατηρείται ότι είναι μεγαλύτερες οι πιθανότητες να πάθουν κρίσεις πανικού ή φοβίες άνθρωποι στων οποίων την άμεση οικογένεια υπάρχουν συγγενείς που πάσχουν ή έπασχαν κάποτε κι αυτοί.
Shit.
Την πρώτη φορά με έπιασε μια ζάλη, ξαφνικά ανέβηκαν οι παλμοί της καρδιάς μου, κρυάδες, ένας σφίξιμο στο στήθος και νόμιζα πώς πάω για έμφραγμα.  Εξετάσεις στο νοσοκομείο, όλα καλά, αίματος, καρδιά κ.τ.λ. Είναι ωραίο να ακούς ότι είσαι καλά αλλά όχι και τόσο καλά.
Τη δεύτερη φορά, με έπιασε ένας πόνος κάτω δεξιά, εκεί που είναι ο σκωληκοειδής, τρόμαξα, ζάλη, ταχυκαρδίες, κρυάδες, αμάν θα σπάσει και θα πεθάνω.  Εξετάσεις στο νοσοκομείο, όλα καλά, αίματος, καρδιά, σκωληκοειδής.  
Εχθές μια ζάλη, μια ταχυπαλμία, μούδιασαν τα χέρια μου, δεν μπορούσα να τα ανοίξω, τα χείλη μου, δεν μπορούσα να τα ανοίξω, σιγά σιγά το πόδι, κρυάδες.  Στο νοσοκομείο, όλα καλά, κλάμα, υστερία.  Η χειρότερη εμπειρία ever.
Τί παθαίνω γαμώ το κέρατο μου;
Είναι κάτι που δεν θέλω να το σκέφτομαι πολύ.  Το συζήτησα με τον αδερφό μου, μιλήσαμε στο τηλέφωνο 1 ώρα και 20 λεπτά.  Είναι παθών εδώ και 2 χρόνια περίπου με ότι μπορεί να συνεπάγεται: ψυχολόγους, φάρμακα...  Με πήρε σήμερα το πρωί να με ρωτήσει αν ήπια καφέ...εννοείται ότι ήπια καφέ, τώρα τον πίνω "Δεν θέλω να το συζητάω και συνέχεια" του είπα και το κλείσαμε.  Προσπαθώ να το αποβάλω, θα προσπαθήσω τουλάχιστον, θέλω να ξεκινήσω ασκήσεις γιόγκα, μη γελάτε σας παρακαλώ, διάβασα πως οι τεχνικές αναπνοής βοηθάνε πάρα πολύ.  Χέσε τη γιόγκα, τις τεχνικές αναπνοής και χαλάρωσης θέλω, ζούμε σε μια κοινωνία που μας έχει τρελάνει από μόνη της.  
Νομίζω έχω καταλάβει τι το προκαλεί, τουλάχιστον νομίζω πως γνωρίζω τα άγχη μου.  
  • Λίγο η δουλειά:  Θα μας διώξουν;, θα μας μειώσουν τους μισθούς;  Και τι θα απογίνουμε έτσι όπως πάει το εργατικό;  Με τι θα ζούμε και θα καταφέρουμε να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας?  Ρίξε λίγο τις φιλοδοξίες σου, όσο πιο πολλά παίρνεις, τόσο πιο πολλά θές να κάνεις, ε δεν γίνεται αγάπη μου.  κάποτε με τα μισά και ήσουν ευτυχισμένη. Δεν σου φταίει κανείς που αποφάσισες να κάνεις 3 ταξίδια εν ώρα κρίσης.  Δεν σου είπα να το μετανιώσεις αλλά ηρέμησε και λίγο.  Και στην τελική ρε κοπελιά, κάτω από αυτές τις συνθήκες...καλό θα σου κάνει, κακό όχι.  
  • Λίγο η αυτοεκτίμηση:  Καμιά φορά κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και σκέφτεσαι "Μλκ, πήρα 4 κιλά...τί θα κάνω".  Τι θα κάνεις μωρή πατσαβούρα, δίαιτα, σταμάτα να τρως πια.  Είναι πιο ωραία η φίλη μου;, είναι πιο ωραία η γειτόνισσα; Μουνάρα είμαι... ξεκόλλα.  
  • Λίγο η σχέση:  Αβεβαιότητα, θα με πάρει;, δεν θα με πάρει;, δεν είμαι η μία;, άντε γαμώ, 30 κοντεύω, εγώ πότε θα γίνω μάνα;  Άι σιχτίρ, πέρνα καλά και αν δεν σε πάρει, πάρτον εσύ.  Δηλαδή τι;  Τώρα σε έπιασε ο καημός;  Κάθε πράγμα στην ώρα του και κάθε εμπόδιο για καλό.
ΤΕΛΟΣ

Πρέπει να ηρεμήσουμε, δεν πάει άλλο.  Όταν λέγανε πως οι ψυχολόγοι είναι της μόδας, κάτι ξέρανε.  
Like:
{[['']]}

6 comments

Από το Blogger.