Τρίτη, Δεκεμβρίου 28, 2010

Το αγαπημένο δαχτυλίδι της μητέρας μου

...είναι και το δικό μου αγαπημένο δαχτυλίδι.  Είναι ένα δαχτυλίδι που μόλις εχθές έμαθα ότι της το πήρε δώρο η συγχωρεμένη η αδερφή της για το γάμο της.  Είναι ένα δαχτυλίδι που το δοκίμαζα από μικρή να δώ αν μου πάει, αν μεγάλωσαν αρκετά τα δάχτυλά μου για να το φορέσω.  To αμόρε είδε το δαχτυλίδι αλλά δεν πολύ ενθουσιάστηκε διότι δεν είναι του χρυσού λέει.  Είναι χρυσό με κλαδιά στη κορυφή του και πράσινες πέτρες.  Είναι μοναδικό, αυτό το δαχτυλίδι δεν θα το βρεις πουθενά, όλα τα άλλα μπορεί να μοιάζουν μεταξύ τους, αυτό όμως έχει μια ιδιαιτερότητα.

Εδώ κάπου πρέπει να τονίσω πως δεν είμαι πολύ των δαχτυλιδιών και των μπιζού γενικά, καθώς λοιπόν δοκίμαζα για άλλη μια φορά τα δαχτυλίδια της, πρόσεξα ότι είχε σπάσει, του έλειπε μια πέτρα και εξακολουθούσε να επιπλέει στα δάχτυλά μου.  Θυμάμαι παλαιότερα είχε ξανά συζητηθεί να το πάρω εγώ αυτό το δαχτυλίδι, όμως από το φόβο μου να μη το χαλάσω ή χειρότερα να μη το χάσω, δεν το πήρα τελικά.  Μου λέει η μητέρα μου λοιπόν "Άστο, αυτό θα το πάρεις όταν φύγω από τη ζωή", "Έλα Χριστέ μου και Παναγία μου, και θα περιμένω τόσα χρόνια, τί πράγματα είναι αυτά που λές;",.  "Θα το φτιάξεις;, αν είναι να το φτιάξεις πάρτο".  Και έτσι βρέθηκε μέσα στη τσάντα μου, μαζί με ένα κόκκινο, βελούδινο σακουλάκι.

Στον γυρισμό για το σπίτι, είχα διαρκώς ένα άγχος, "είναι το δαχτυλίδι στη τσάντα;, που θα το πάω για φτιάξιμο;, τους έχω εμπιστοσύνη;, που θα το αποθηκεύσω; και αν το χάσω;, πού θα το φορέσω;".  Και εκεί συνειδητοποίησα ότι όταν νοιάζομαι και αγαπάω κάτι πολύ, τότε και μόνο τότε δίνω την απαραίτητη σημασία.  

Υ.Γ. (12/2012) Σπανίως νοιάζομαι τόσο πολύ.

4 σχόλια:

Γαμάει και Δέρνει είπε...

"...όταν νοιάζομαι και αγαπάω κάτι πολύ, τότε με πιάνει μια ανησυχία για την εξέλιξή του και την πορεία του..."

Τί ωραίο που ήταν αυτό...

Καλή χρονιά μικρή...

Stou είπε...

Καλή χρονιά και σε σένα. Μερικές φορές αυτά που αισθανόμαστε δύσκολα γράφονται.

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Ακριβώς, όταν νοιάζεσαι και αγαπάς κάτι πολύ, ανησυχείς πάντα.
Μπάι δε γουέι, οι πράσινες πέτρες ίσως είναι σμαραγδάκια. Οπότε μην διανοηθείς να το φτιάξεις παρά μόνο σε γνωστό και έμπιστο!

Stou είπε...

Ακόμα δεν το έχω πάει, το έχω φορέσει μια φορά έτσι, δεν φαίνεται τίποτα. Δεν ξέρω πότε και που θα το πάω για επισκευή. Δεν έχω εμπιστοσύνη.

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...