Τρίτη, Σεπτεμβρίου 08, 2009

Όμως και η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη

Δεν υπάρχει μέση οδός? Ή του ύψους ή του βάθους. Εκεί που δεν έχεις δουλειά και ψάχνεις σαν το μαλάκα από εδώ και από εκεί, ξαφνικά βρίσκεσαι από τον Ιούνιο να τρέχεις ασταμάτητα από τις 09:00 το πρωί μέχρι τις 22:00 το βράδυ, βάλε και τα ΣΚ έτσι για κερασάκι. Και όλο αυτό για τον βασικό μισθό του υπαλλήλου...(χωρίς υπερωρίες), άντε έχω βλέψεις μήπως τώρα πάρω μια αύξηση, ένα μπόνους ρε αδερφέ. Έχω στο μυαλό μου μια σύνθεση από τα ΙΚΕΑ και με αυτόν το μισθό δεν με βλέπω να την παίρνω.

Το καλοκαίρι πέρασε σχεδόν χωρίς να το καταλάβω, τη θάλασσα θα είναι ζήτημα να την αντίκρυσα 10 φορές. Μετρημένα σου λέω τα μπάνια και μια εβδομάδα διακοπές με τέτοιο αέρα τέλος Αυγούστου ήταν σαν να μη συνέβη ποτέ. Τώρα άρχισαν και οι βροχούλες και καλό μας χειμώνα. Είναι κρίμα να μένεις κοντά σε θάλασσα και να μην την ευχαριστιέσαι.

Πολλά πράγματα τελικά δεν πρόλαβα και γενικά δεν προλαβαίνω να ευχαριστηθώ. Γιατί η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη, ναι, ναι.!! Στην εταιρία που είμαι τώρα, δουλεύω με το αμόρε από το πρωί μέχρι το βράδυ και έχουν έρθει στιγμές που σκέφτομαι "Αυτό δεν το έχω ανάγκη" αλλά έχω ανάγκη τα χρήματα και την ιδέα της δημιουργίας και της προσφοράς. Όλα όμως έπρεπε να έχουν ένα όριο. Δεν έχουμε ωράριο, δεν ισχύει το "Δευτέρα έως Παρασκευή". Γενικά δεν ισχύει τίποτα σου λέω και πολλές φορές αισθάνομαι πως είναι άδικοι με το προσωπικό τους. Υπάρχουν άτομα που δουλεύουν έτσι για μήνες χωρίς ρεπό για ένα ψωρο χιλιάρικο...και ούτε.



Αυτό που μου δίνει χαρά το τελευταίο καιρό είναι το φτιάξιμο του σπιτιού, το βάψιμο και η αγορά επίπλων από τα ΙΚΕΑ που χαμηλώσανε αρκετά τις τιμές τους και είναι ακόμα πιο προσιτά. Υπάρχουν πράγματα στο σπίτι που είναι πιο παλιά και από την γιαγιά μου τη συγχωρεμένη και θέλω τόσο πολυ να τα αναβαθμίσω! Τουλάχιστον έτσι όταν γυρνάμε πτώμα από την δουλειά θα μας φτιάχνουν την διάθεση τα χρώματα και η τάξη που σου δίνει ένα ανακαινισμένο δωμάτιο. Τί να κάνεις...αυτή είναι η ζωή. Give and take.




Είμαι τρομερά ευγνώμων που έχω δουλειά και προσφέρω, ακόμα πιο πολύ που μπαίνει ρευστό στο πορτοφόλι και έχουμε να ζήσουμε.




Υ.Γ. Χαθήκαμε guys...

5 σχόλια:

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Επιτέλους, έχουμε νέα σου!
Δυστυχώς, με τις δουλειές τα πράγματα έτσι είναι πλέον και δεν τα βλέπω να αλλάζουν σύντομα. Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία 10 χρόνια, έχω ξεχάσει τί είναι πενθήμερο και οκτάωρο, άρα μπορώ να σου πω ότι στο τέλος θα συνηθίσεις. Περιμένουμε φωτογραφίες από την ανακαίνιση. Φιλιάαααα

Marina είπε...

Χαλάλι η έλλειψη γραφτών..αφού έχεις δουλειά. Οσο δύσκολη κι αν είναι..τουλάχιστον κάνεις κάτι. Και τα λεφτά θα τα μαζέψεις για το περίφημο επιπλοσυνολάκι του ΙΚΕΑ..
Καλό φθινόπωρο

korinoskilo είπε...

βρε καλως το... αφου ειναι για δουλεια ολα οκ... αντε και καλες αγορες ;)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ.

Estrella is little miss Greeky είπε...

Ευχαριστώ παιδιά, τελικά κατάφερα με δυσκολία να πάρω μια βιβλιοθήκη από τα ΙΚΕΑ, παρόλα αυτά δεν έχω λεφτά για το super market. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το ευρώ πόσο εύκολα σκορπίζεται.

Επιστροφές-Καταστροφές

-Αγαπητό μου ημερολόγιο σε πεθύμησα και γύρισα να δω τι κάνεις.  Και διάβασα όλες μου τις αναρτήσεις από το 2009 και συγκινήθηκα λιγάκι, μωρ...