Για την Ελλάδα ρε γαμώτο.


3 σχόλια

Βαρέθηκα να σκέφτομαι ότι υπάρχουν και χειρότερα όταν η ίδια η κυβέρνηση μας σπρώχνει σε αυτά.  Βαρέθηκα να έρχομαι σε αντιπαράθεση με τον καλό μου και να προσπαθώ να τον πείσω ότι είμαστε τυχεροί που έχουμε την υγειά μας, τη δουλειά μας και προ πάντων φτηνό νοίκι.  Βαρέθηκα να προσπαθώ να καθυσηχάσω το ανύσηχο πνεύμα μου, όταν φοβάμαι τί θα γίνει αύριο που μπορεί να μην έχω την υγειά μου, την δουλειά μου ή το φτηνό νοίκι.

Κύριε Παπανδρέου, εγώ αυτήν την οικονομική κρίση δεν την καταλαβαίνω.  δηλαδίς θέλω κάποιος να ενημερώσει το ξανθό μυαλουδάκι μου.  Τί ακριβώς έχει γίνει?  Εκλεχθήκτε και συνειδητοποιήσατε ότι χρωστάμε χρήματα στο δημόσιο ή και κάπου αλλού?  Ποιοί χρωστάνε χρήματα στο δημόσιο δηλαδή, πού έχουν πάει αυτά τα χρήματα δηλαδή, ποιός τα έχει φάει δηλαδή?  Και άντε και τα χρωστάμε (δηλαδή τα χρωστάτε, γιατί εμείς και οι εργοδότες μας πληρώνουμε κανονικά τα πάντα στην ώρα τους), γιατί πρέπει να δεχτούμε το κόψιμο του 13ου και 14ου μισθού και στον ιδιωτικό τομέα, τα επιδόματά μας και τις αποζημιώσεις μας?  Αυτό δηλαδή δεν μπορώ να το καταλάβω.  Εμένα μου φαίνεται ότι μας ωθείτε στην καταστροφή.  Ήμαστε λίγο πριν το γκρεμό έτσι και αλλιώς, ο βασικός μισθός έπρεπε να λέγεται μισθός επιβίωσης και ενώ εμείς δεν ζητάμε κάτι παραπάνω, εσείς μας ρίχνετε και μια κλωτσιά να πέσουμε.  

Εγώ με το φτωχό μου το μυαλό νόμιζα ότι βγήκε το πασοκ για ένα καλύτερο αύριο και όχι για μία τρις χειρότερη τετραετία.  Αυτό ψηφίσανε όσοι σας ψηφίσανε και κανένας Έλληνας στο τέλος της τετραετίας σας δεν θα πεί "Μας γμσνε αλλά βγάλαμε την Ελλάδα από τον βούρκο".  Και ας πούμε τώρα λοιπόν ότι όντως χρωστάμε λεφτά, πολλά λεφτά και όλο ακούω ότι θα κόψετε και ψαλίδι δεν βλέπω, δηλαδή ναι, να φύγουν από το δημόσιο οι 4 στους 10 γιατί τα ξύνουν κανονικά και τους πληρώνουμε εμείς, να κάνετε κάτι γενικά με το δημόσιο που τρώει-τρώει και σταματημό δεν έχει και ξέρετε πολύ καλά τί εννοώ.  

Λίγο πριν ακούσω για τον λογαριασμό διάσωσης της Ελλάδας αυτό σκεφτόμουν αλλά κακά τα ψέματα κανείς δεν πρόκειται να βγάλει από το πορτοφόλι του χρήματα να τα δώσει σε εσάς, βγάλτε εσείς, σου λέει ο άλλος και άδικο δεν έχει.  Μπορείς όμως να τον αναγκάσεις με πολύ ωραιότερο τρόπο και χωρίς να του κλέψεις το ψωμί από το στόμα.  Ας πούμε κάθε εργαζόμενος να δώσει από το μηνιάτικό του 100 ευρώ τον ένα μήνα, 100 ευρώ μετά από δύο μήνες κ.ο.κ. για ένα χρονικό διάστημα μέχρι να καλύψουμε έστω ένα μεγάλο έλλειμμα. Όμως τί λέω εγώ η ξανθιά εσείς τα έχετε σκεφτεί όλα και όταν λέμε όλα εννοούμε όλα, δλδ, θέλετε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.

Εγώ το λοιπόν είμαι 28 χρονών, νεότατη και ομορφότατη, και αμοίβομαι με 741 ευρώ τον μήνα και σε ερωτώ μεγάλε Παπανδρέου, εσύ μπορείς να ζήσεις με 741 ευρώ?  Δεν το νομίζω.  Συζώ με τον καλό μου ο οποίος αμοίβεται με 1200 ευρώ και πληρώνει δάνειο 350 ευρώ τον μήνα και πάλι σε ερωτώ, θέλεις να μας κόψεις τα δώρα μας?  Με τα οποία θα ψωνίσουμε, θα πληρώσουμε ασφάλειες και σήματα, θα φύγουμε 5 μέρες διακοπές?  Τί θα κερδίσεις εσύ από αυτό δεν καταλαβαίνω αφού τα λεφτά γυρνάνε χέρια, εγώ τα παίρνω και πάλι τα δίνω κάπου.  Θές να αλλάξουν το σύστημα απολύσεων, δλδ θές να μου πείς, θα με προσλαμβάνει κάποιος στην εταιρία του, θα μου δίνει ψωμοτύρι και όταν με βαριέται θα με πετάει σαν σκουπίδι και δεν θα με αποζημιώνει?  Πώς θα σου φαινόταν να το κάνανε στο παιδί σου ρε γμτ?  Και μιας και μιλάμε για παιδιά εγώ πώς θα κάνω οικογένεια?  Από πού θα μαζέψω λεφτά για να γεννήσω και πώς θα πάω το παιδί μου στο γιατρό?  Αλλά πάλι ξέχασα, εσύ δεν έχεις τέτοια προβλήματα, ο κάθε ένας από εμάς θα ανέβει το γολγοθά του, και εσύ απλά θα λές εμείς ότι κάνουμε το κάνουμε για την Ελλάδα ρε γαμώτο.

Αλλά δεν φταίει κανείς, εμείς φταίμε.  Ναι, εμείς φταίμε, γιατί έχουμε μάθει να βολευόμαστε και δεν αντιστεκόμαστε πλέον πουθενά.  Τα καλά σας στρατιωτάκια εμείς, θα ακολουθήσουμε εσάς με την δήθεν οικονομική σας κρίση και θα βάλουμε τα χεράκια μας να βγάλουμε τα ματάκια μας.  Αντί να βγούμε στους δρόμους και να διαδηλώσουμε, να σας κατεβάσουμε από τα βουνά που σας ανεβάσαμε και να μάθουμε να διεκδικούμε και να ζούμε χωρίς να σας έχουμε ανάγκη.  Γιατί έτσι έπρεπε να είναι, εσείς έπρεπε να είχατε ανάγκη εμάς, αλλά πάλι τί λέω και εσείς στρατιωτάκια είστε. 

Υ.Γ. Και γιατί δεν σβήνουν τα χρέη των όποιων χρωστάνε?, Χαρτιά είναι, δεν έχουν καμία αξία.  Και γιατί δεν κόβουν μερικά δις να τα μοιράσουν ανα τον κόσμο?, Και αυτά χαρτιά είναι πλέον δεν έχουν καμία αξία. 
Like:
{[['']]}

3 comments

Από το Blogger.