Βράδυ Σεπτέμβρη


Εσύ τι λές;

Όπως κάθε Σεπτέμβρη έτσι και φέτος το 2012 κάνουμε τις αναθεωρήσεις μας.  Μόνο που φέτος τα πράγματα είναι πλέον δυσκολότερα από ποτέ.  Σαν 20 χρονών λοιπόν, χαζεύω εκπαιδευτικά φυλλάδια, σκέφτομαι τι θα κάνω όταν θα μεγαλώσω, τι αλλαγές θα κάνω στα μαλλιά μου και τέτοια πράγματα, μόνο που είμαι 31!@.  

Διαβάζω αναρτήσεις Σεπτεμβρίου προηγούμενων ετών και λέω "πωωωω, πότε πέρασε ένας χρόνος  που σχεδίαζα τον γάμο, κάποτε σκεφτόμουν αν θα γονατίσει και τώρα είμαι παντρεμένη".  Τότε ήμουν 29!@.

Φέτος λέω, τουλάχιστον ακόμα, να μην ευχυθώ κάτι για το καινούργιο έτος (και ξανα λέω, τουλάχιστον ακόμα, μην είναι γρουσουζιά), αλλά λέω να εντάξω στην καθημερινότητά μου πράγματα που μου έχουν λείψει.  Λές και έχω χρόνο, τέλος πάντων.

Όπως το γράψιμο έτσι και το ράψιμο.  Έτσι πήρα ένα ύφασμα που μου είχε δώσει η μητέρα μου πέρσυ, χρώμα πετρόλ και έραψα ένα φορεματάκι.  Και πήρα φόρα στην ανηφόρα, πάω σήμερα για υφάσματα, έχω ήδη σχεδιάσει δύο ακόμα φορέματα.
Like:
{[['']]}

Από το Blogger.