Κοστολόγηση γάμου


,

9 σχόλια

Δεν ξέρω αν έχω ξεχάσει κάτι, πάντως ο γάμος βγήκε περίπου στα 2300€.  Ναι, όλο το πανηγύρι χωρίς το τραπέζι.  Νομίζω τελικά πως αν θες μπορείς.

  • Προσκλητήρια:  0,31€ το τεμάχιο δικής μου παραγωγής
  • Μπομπονιέρες:  0,60€ το τεμάχιο δικής μου παραγωγής, μαζί με τα κουφέτα.
  • Στολισμός εκκλησίας/φανάρια/κεριά/τούλια/μπουκέτο/ΙΧ:  226€
  • Λαμπάδες: Κηροστάτες με κεριά: 46€
  • Στέφανα:  35€
  • Βέρες: 35€ από το ebay, μέταλλο: καρβίδιο του βολφραμίου (δεν χαράζεται, δεν μαυρίζει, δεν θαμπώνει, είναι αντιαλλεργικό).  Μην σας ξεγελάει η τιμή, είναι πολύ όμορφες.
  • Νυφικό:  αγορά 250€ μαζί με το στένεμα/κόντιμα από τα Charly.
  • Νυφικό σετ για το κρεβάτι:  220€ Nef
  • Εφημερίδα: 12€
  • Τούρτα:  220€ μία τούρτα και 100 παστάκια.
  • Παρανυφάκια: 1 φόρεματα 15€ από τα Sprider.
  • Γόβες: 85€ από τη νυφική κολεξιόν της Migato.
  • Παράβολο εκκλησίας: 30€
  • Κοστούμι:  700€ 
  • Μπουκέτο: 30€
  • Εκκλησία: 120€

Υ.Γ. (12/2012) Λοιπόν, για τις βέρες...κάποια στιγμή κάποια άκουσε πόσο κοστίσανε και είπε "ε όχι και 35€, οι βέρες είναι" και με έκανε να αισθανθώ πολύ φτηνή.  Ε, λοιπόν ρε φίλε δεν είναι έτσι και σαν αντιδραστικός χαρακτήρας που είμαι και εγώ όταν αισθάνομαι ότι με προσβάλλουν λέω
"ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΤΙ, ΜΑ ΤΙ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΕΣΥ".
Για να μην πω τίποτα πιο βαρύ "Ένας άνθρωπος με ηθική αξία δεν δίνει σημασία στην χρηματική αξία".
Like:
{[['']]}

9 comments

Από το Blogger.