Χαστούκια, ληστείες & εκλογές


, , ,

2 σχόλια

Βλέπω χαστούκια στη τηλεόραση, δεν ντρέπεται λίγο σκέφτομαι, γιατί και δίκιο να έχει, μόλις το έχασε.  Βλέπω ληστείες στη τηλεόραση, εύχομαι το παιδί να μη τραβηχθεί πολύ με τα δικαστήρια και να αθωωθεί, φαντάζομαι όλοι το ίδιο θα κάναμε είτε κατά λάθος είτε εξεπίτηδες.  Τρομοκρατία παντού.    Φοβάσαι το σήμερα, το αύριο, στο δρόμο και μέσα στο ίδιο σου το σπίτι.

Και αναρωτιέμαι τελικά ποιος φταίει για όλα αυτά.  Ίσως εμείς όπως έγραψα και σε προηγούμενη ανάρτηση γιατί θέλει κότσια να παραδεχτούμε ότι έχουμε κάνει λάθος επιλογές.  Λάθος κινήσεις.  Άλλη μια διαφήμιση (της Ν.Δ. νομίζω, γιατί μέχρι το τέλος δεν την είδα), με τα παιδάκια στο σχολείο που μαθαίνουν ποιες χώρες είναι στο €.  Εγώ το παιδί μου δεν θα το έβαζα να πάρει μέρος σε αυτή τη διαφήμιση, φαντάζομαι Ν.Δ θα είναι οι γονείς τους.  ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ.  Έλεος πια.  Το μόνο που θέλουμε είναι μια ευκαιρία να φτιάξουμε μια Ελλάδα ανεξάρτητη και αυτό τους φοβίζει, προφανώς.  

Με ενοχλεί αφάνταστα να ακούω στη τηλεόραση ότι οι Έλληνες είναι τεμπέληδες, ότι φταίμε εμείς οι Έλληνες και αμάν πια αυτοί οι Έλληνες.  Ιδίως από Έλληνες.  Παρακολουθούσα τις προάλλες, μια εκπομπή με "Έλληνες" ηθοποιούς να κουβεντιάζουν για την κρίση και ενώ δεν φέρνω αντίρρηση σε όλα όσα ειπώθηκαν με ενόχλησε που άκουσα πως "οι Έλληνες είναι αυτό, οι Έλληνες κάνουν το άλλο".  Πρέπει να καταλάβουμε ότι, είναι στον άνθρωπο παιδιά μου, δεν είναι στον Έλληνα.  Όλος ο κόσμος έχει τα ίδια προβλήματα, δεν είναι μόνο οι Έλληνες βουτηγμένοι στα χρέη, δεν πάθανε μόνο οι Έλληνες υπερκαταναλωτισμό.  Αμάν πια!

Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να παραδειγματιστούμε από χώρες που περάσανε από αντίστοιχες δυσκολίες και βγήκαν όρθιοι με το κεφάλι ψηλά.  Αρκεί να το θέλουμε, αλλά ξέχασα, στη τηλεόραση και γενικώς τα ΜΜΕ σου πασάρουν ότι πληρώνει, ότι συμφέρει.  Είναι άδικο να πιστεύουμε ότι υπάρχει δημοκρατία ενώ στην ουσία ζούμε σε εποχή χούντας.  Είμαστε πιόνια και δεν κάνουμε τίποτα για αυτό.  Παράδειγμα είμαι και εγώ, δεν βγάζω την ουρά μου απ'έξω.  Αλλά τουλάχιστον με την ψήφο μου θα υποστηρίξω αυτό που πιστεύω.

Τέλος πάντων, όπως οι περισσότεροι από εσάς είμαι στη δουλειά...περιμένω Σου-Κου.  Αυτό δεν αλλάζει τίποτα.




Like:
{[['']]}

2 comments

Από το Blogger.