Έρευνα/Νυφικό


5 σχόλια

Είναι ακριβά τα νυφικά, το γνωρίζουμε όλες αυτό.  Παντρεμένες, αρραβωνιασμένες και ανύπαντρες.  Ακόμα και οι πέτρες το ξέρουν.  Μου φαίνεται αδιανόητο να χρειάζεσαι 1000€ και 2000€ για ένα νυφικό, είτε αν πρόκειται για αγορά, είτε για ενοικίαση, για να το βάλεις μια φορά και να μην το ξαναβάλεις ποτέ ξανά, να μη σου πω, πως δεν θα το ξαναδείς μπροστά σου.
Εντάξει, πολλοί θα σκεφτούν πως "μια φορά παντρεύεσαι στη ζωή σου, θα σε δει νυφούλα ο μπαμπάς σου, να είσαι όμορφη, είναι η μέρα σου κτλ...".  Όμως "όχι, δεν παντρεύεσαι μία φορά, δυστυχώς υπάρχουν και τα διαζύγια.  Για αυτό μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες.  Δεν είπα να σε δει ο μπαμπάς σου και ζητιάνα, πάλι νυφούλα θα'σαι.  Και όμορφη θα είσαι, δεν είπε κανένας να πας άβαφη και βρωμιάρα.  Ναι, είναι η μέρα σου, αλλά έλεος πια, 20000€ για τη μέρα σου?  Ποια είσαι τέλος πάντων?".  
Οκ, μπορεί να είμαι λίγο ξενέρωτη.  Μπορεί να φταίει η δική μου οικονομική κατάσταση, η δική μου ιδεολογία.  Δεν υπάρχει κανένας λόγος να καταχρεωνόμαστε για την ημέρα του γάμου μας.  Ούτε να υποχρεώνουμε γονείς και πεθερικά να συνεισφέρουν οικονομικά είτε το θέλουν, είτε όχι.  Και επειδή μπορεί να με διαβάσει καμιά πεθερά που θέλει να βοηθήσει τη νύφη της για γάμους και πανηγύρια (γιατί συνήθως οι πεθερές βοηθάνε για την αγορά του νυφικού), να συμπληρώσω αυτό:  αντί να δώσετε κυρία μου 1000€ για το νυφικό, δώστε 1000€ να τα βάλουν στην τράπεζα, εκτός πια...αν σας περισσεύουν...τότε δώστε όσα θέλετε. 
Και για να συνεχίσω την έρευνά μου, ναι, υπάρχουν οικονομικά νυφικά στην αγορά, είτε από το ίντερνετ, είτε σε καταστήματα.  Φυσικά τα περισσότερα θα είναι chinese και νομίζω πως δεν θα θέλαμε να φοράμε chinese νυφικό στο γάμο μας.  Ούτε να το ράψεις συμφέρει, φυσικά αναλόγως το νυφικό.  Αν για παράδειγμα το πρωτότυπο κοστίζει 2000€ και βάλε και η μοδίστρα στο φτιάχνει με 1000€ ΟΚ, αλλά αν κοστίζει 1000€ και η μοδίστρα θέλει 800€, ε, να τη χέσω τη διαφορά.  Εγώ εκεί βρίσκομαι, έχω βρει ένα νυφικό που λέτε, το οποίο κοστίζει γύρω στα 1000€ και αν καταφέρω να το φέρω απ'έξω, γιατί φοβάμαι και το τελωνείο.  Η μοδίστρα θέλει 800€, για 200€ λέω να μη το παίξω κορώνα-γράμματα και τελικά να μην είναι αυτό που είδα.
Και ύστερα με πιάνει πανικός.  1000€ για ένα νυφικό;  Ξέρεις τι κάνω παίρνω εγώ με 1000€;  Τη μάνα μου και τον πατέρα μου παίρνω...
Επειδή είναι αρκετά νωρίς ακόμα για το νυφικό (ευτυχώς), δεν αγχώνομαι.  Όμως νομίζω πως έχω αρχίσει και καταλήγω.  Νυφικό φόρεμα, στη μισή τιμή τουλάχιστον, και είμαι ανάμεσα σε 3.  Θέλω τις γνώμες σας.

Like:
{[['']]}

5 comments

Από το Blogger.