Μπήκε το νέο έτος


4 σχόλια

Το 2012 λοιπόν, μας βρήκε στην Πλ. Κοτζιά.  Ύστερα πήγαμε στους κουμπάρους για ποτό και κόψιμο της πίτας (της δικιάς μου πίτας).  Το φλουρί έπεσε στην κουμπάρα και χάρηκα πάρα πολύ.  Στο σπίτι το φλουρί έπεσε σε μένα, μόλις τώρα συνειδητοποίησα πως δεν το έχω μοιραστεί με κανένα αυτό το νέο (???).  Έχουν περάσει 11 μέρες από τότε που μπήκε το νέο έτος και το μόνο που έχει αλλάξει είναι το χρώμα στο μαλλί.
Ειλικρινά περίμενες ότι θα είχε αλλάξει κάτι άλλο?  Η δουλειά κυλάει ομαλά, τουλάχιστον από την δικιά μου πλευρά γιατί από την Δευτέρα ο καλός μου είναι και πάλι στο κλαμπ των απολυμένων.
Το ΔΝΤ έχει εισχωρήσει για τα καλά στα σπίτια μας, η κατάσταση έχει αρχίσει και ξεφεύγει.  Είναι στιγμές που ειλικρινά πιστεύω ότι είμαστε στο έλεος του Θεού και αυτό που με τρομάζει είναι τελικά είμαστε στο έλεος του Θεού ή στο έλεος του ΔουΝουΤου?
Μετά την φωτο-αναδρομή μου στο 2011 (αν και για ευνόητους λόγους, έχω παραλείψει αρκετά), συνειδητοποίησα πως πέρασα καλά, παρ'όλες τις μαλακίες που συνέβησαν το 2011, δεν μου άφησε κάτι άσχημο να θυμάμαι και αν μου άφησε, είναι στο συρτάρι με τις κακές αναμνήσεις.
Like:
{[['']]}

4 comments

Από το Blogger.