Μισο-γεμάτο ποτήρι


,

2 σχόλια

Κουραστικό για μένα είναι να σκέφτομαι διαρκώς τα ίδια πράγματα.  It bores me.  Κουραστικό για μένα είναι κάθε αρχές του μήνα να ετοιμάζω το budget του επόμενου μήνα και να συνειδητοποιώ πόσο άσχημη είναι η οικονομική μας κατάσταση.  Πόσο αδύνατον είναι να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας, τα υλικά μας όνειρα.  Και ότι για να καταφέρω ένα σκοπό, θα χρειαστεί να στερηθούμε πολλά άλλα πράγματα.  Βέβαια αυτό, είναι κάτι το οποίο το έχω ξανά γράψει, όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων.

Πιο κουραστικό όμως είναι να συναναστρέφομαι με αρνητικούς ανθρώπους.  Εξηγούμαι:  εχθές το βράδυ ο καλός μου, πάνω στη συζήτηση είχε το θράσος να αποκαλέσει εμένα "αρνητική".  Εμένα, που τρέφομαι από τα δύσκολα.  Και στην πορεία της συζήτησης πλέον συνειδητοποίησα πως εκείνος είναι αρνητικός.  "Εσύ είσαι ο αρνητικός, που δεν βλέπεις μέλλον, δεν μπορείς να κάνεις όνειρα, κωλύεσαι" ,  του απάντησα και γύρισε η κουβέντα.  Θέλει να φύγει από την Ελλάδα και τον ενοχλεί που δεν βοηθάω σε κάτι που δεν υποστηρίζω 100%.  Όχι ακόμα τουλάχιστον, ποιος του είπε ότι είμαι έτοιμη να δεχτώ μια τέτοια κατάσταση;
Καταλαβαίνω την απαισιοδοξία μας, αλήθεια την κατανοώ.  Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και πάνε από το κακό στο χειρότερο.  Δεν βλέπουμε Φως στο Τούνελ, ούτε η Νικολούλη βλέπει.  Εχθές, ύστερα από πολύ καιρό, στο γυρισμό από τη δουλειά, κολλημένη στη κίνηση έπιασα τον εαυτό μου να κοιτάει το καντράν του αυτοκινήτου χαζεμένη χωρίς αιτία και αφορμή, δεν άκουγα τίποτα, δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι έχει ανάψει το φανάρι πράσινο.  Ήμουν στεναχωρημένη, με 2€ στο ντουλαπάκι, χωρίς βενζίνη, άγνωστο αν θα έφτανα μέχρι το σπίτι, κρύο, λύπη.  Ήταν από εκείνες τις στιγμές που παθαίνουμε μια ξενέρα γιατί κάποιοι απλά έτσι το θέλανε.
Όμως αυτό δεν θα με πτοήσει, υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα που μας κάνουν ευτυχισμένους, είμαστε ακόμα τυχεροί και πρώτα-πρώτα γιατί ξυπνάμε το πρωί, έχουμε φαΐ και στέγη και στο σπίτι ακόμα υπάρχει ένα εισόδημα.
Ας προσπαθήσουμε φέτος να βλέπουμε το ποτήρι μισο-γεμάτο και όχι μισο-άδειο.  
Like:
{[['']]}

2 comments

Από το Blogger.