Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς.


2 σχόλια

Είμαι όμως άνθρωπος που δεν μπορώ να σταματήσω τις προσπάθειες...για οτιδήποτε στη ζωή μου.  Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό και δεν ξέρω αν είναι ψυχοφθόρο ή όχι.  Yπάρχουν άνθρωποι που είναι στον χαρακτήρα τους να πληγώνουν και να υποβαθμίζουν άλλους χωρίς να το καταλαβαίνουν, απλά έτσι αισθάνονται όμορφα με τον εαυτό τους.  Για παράδειγμα, η γνωστή που είναι σε όλα τέλεια και διαρκώς καυχιέται για τις καινούργιες της αγορές, συνήθως ακριβές, χωρίς να υπολογίζει τις "φίλες" της που δεν έχουν φράγκο.  Η γνωστή που συνέχεια ασχολείται με το σπίτι και τη μαγειρική και περηφανεύεται, υποτιμώντας τις "φίλες" της, που δεν έχουν τον χρόνο να έχουν το σπίτι στην εντέλεια και την κουζίνα να λειτουργεί 20 ώρες την ημέρα.  Αυτή η γνωστή έτσι έχει μάθει να ζει, να μιλά επαινετικά για τον εαυτό της και συνήθως την προσέχει μόνο ο εαυτός της.  
Δεν ακούγεται και τόσο άσχημα λοιπόν, απλά πρέπει να βρεις το κουμπί αυτού του είδους ανθρώπου.  Βέβαια τόσα χρόνια είχα δίπλα μου ένα τέτοιο άτομο και δεν το πρόσεξα ποτέ, παρά μόνο όταν μου το υποδείξανε.  Και μόνο τότε μπήκε η αμφιβολία μέσα μου και συνειδητοποίησα πως αυτή τη συμπεριφορά την έβγαζε σε εμένα, την επί 20 χρόνια κολλητή της.  Το κουμπί ήταν φυσικά να την κάνεις να αισθάνεται μοναδική και τέλεια, ότι έκανα εγώ τόσα χρόνια, όμως όταν έχεις την αμφιβολία μέσα σου, την αμφιβολία για την ύπαρξη αληθινής αγάπης μεταξύ σας, δεν χωράει όρεξη πια, σαν να έχει ραγίσει το γυαλί.
Εχθές μπήκε στη παρέα ένας γνωστός, που με τα λόγια του, αν και μεθυσμένα, με έβαλε σε σκέψεις.  Πρέπει να υπάρχει αλληλεγγύη, είναι πολύ όμορφο πράγμα η φιλία, δεν είναι ωραίο να προσπαθείς να είσαι καλύτερος από τους άλλους, να έχεις ακριβότερο αυτοκίνητο από το φίλο σου, ομορφότερο σπίτι από τον γείτονα, καλύτερα ρούχα κτλ.  Σημασία έχει να υπάρχει αγάπη, τα λεφτά δεν αγοράζουν την ευτυχία.  Και έχει τόσο δίκιο, τόσο που ξεχνάω πόσο τα πιστεύω όλα αυτά.  Πως και εγώ κάθε μέρα που ξυπνάω και λίγο πριν κοιμηθώ, αυτά σκέφτομαι.  Στην τηλεόραση και στο ίντερνετ είχε αφιέρωμα για τον Steve Jobs, και στο τέλος αυτό είναι το μάθημα, και τρις εκατομμυριούχος να είσαι, πάνω από όλα μετράει η υγεία και η φιλία-η αγάπη.
Που καταλήγω;  όταν αυτοί οι άνθρωποι λένε κουβέντες που προσβάλουν ή μειώνουν ή πληγώνουν καλύτερα να τους δίνουμε αυτές τις τσιχλίτσες και θα πάρουνε το μήνυμα "καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς".  Νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τις καρδιές μας.  


Like:
{[['']]}

2 comments

Από το Blogger.