Έρευνα/Δεξίωση vs coctail party


Εσύ τι λές;

Ευτυχώς που υπάρχει το ίντερνετ.  Όταν δεν υπάρχει ο χρόνος να μαζευτείς με τις φιλενάδες και τις ήδη παντρεμένες γνωστές σου να σου επισημάνουν τι πρέπει να γνωρίζεις και πότε πρέπει να διευθετήσεις τι, έρχεται ο ίντερνετ σωτήρας.  Ένα site το οποίο βρήκα και βοηθάει πολύ στην προετοιμασία, είναι το Οδηγός γάμου το οποίο με βάση την ημερομηνία γάμου που του εισάγεις, σε κατευθύνει για το τι πρέπει να κάνεις και μέχρι πότε.  Βέβαια εγώ έχω καιρό ακόμη μπροστά μου και δεν χρειάζεται να αγχώνομαι, αλλά και αυτό είναι μια κουβέντα.
Έχω μόνο ένα άγχος το οποίο δυστυχώς δεν μπορεί να μου το λύσει ο οδηγός γάμου.  Τη "δεξίωση".  Γιατί τελικά καταλαβαίνουμε όλοι, πως το μεγάλο θέμα είναι τι θα γίνει μετά την εκκλησία.  Μέχρι στιγμής το "πάμε στην εκκλησία" υπολογίζεται στα 2,500 ευρώ, το οποίο ποσό φυσικά φοβάμαι πως θα αυξηθεί, διότι έτσι γίνεται πάντα.  Το μετά είναι ένα ζήτημα που πονάει.  
Θα ξεκινήσω με το θέμα χώρου, ευτυχώς ή δυστυχώς υπάρχει χώρος σε κτήμα.  Το ευτυχώς γιατί σε περίπτωση που τελικά δεν υπάρχει άλλη επιλογή, με το ανάλογο κόστος φυσικά υπάρχει διαθέσιμος χώρος να κάνουμε ένα πάρτι.  Ανήκει σε κάποιο μέλος της οικογένειας, το οποίο ίσως να τον παραχωρήσει (έτσι κάνει συνήθως), με δικό του όμως catering το οποίο μπορεί να ξεκινάει από 25 και να φτάνει τα 55.  Να είμαι δίκαιη, μια χαρά θα ήταν στο κτήμα, θα με έβγαζε από έναν μεγάλο μπελά, μόνο αυτό γιατί δεν με αντιπροσωπεύει καθόλου, μόλις ακούσανε ότι υπάρχει χώρος αρχίσανε τα "δεν τον παραχωρείτε σε εμάς;", ναι δεν είναι έτσι.  Έχω μια εντύπωση πως πολλοί θεωρούν στάνταρ το κτήμα ή το κέντρο και μεγαλοπιάνονται στην ιδέα "γκαζόν, πισίνες, μπουφέδες", σε πολλούς αρέσει αυτό, όμως το θέμα είναι στο τέλος να περνάς καλά και εσύ, όχι μόνο οι άλλοι.  Δεν έχουμε μιλήσει ακόμα βέβαια για αυτό, αλλά αν εγώ έχω υπολογίσει 200 άτομα για παράδειγμα επί 25 (που μου φαίνονται λίγα να ζητήσει) μας κάνουν 5,000.  
Μην με παρεξηγήσετε, δεν είμαι όμως διατεθειμένη να διαθέσω 5,000 ευρώ για να ταΐσω ή να ποτίσω τον κόσμο που θα έρθει να μου ευχηθεί στο γάμο μου.  Δεν υπάρχουν αυτά τα χρήματα και δεν περιμένω να μου τα δώσει κάποιος για να ευχαριστήσει εμένα, γιατί ξέρω ότι δεν περισσεύουν από κανέναν.  Από εκείνο το σημείο λοιπόν ξεκινάει το πρόβλημα.  Θέτω τα 3,000 όριο και αυτά με πολύ ζόρι, γιατί και ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει.
Στα 200 άτομα τα 3,000 αναλογεί σε 15 ευρώ/άτομο.  Ποιος θα μου δώσει αυτό που θέλω με 15 ευρώ το άτομο?  Και τι είναι αυτό που θέλω?  Στην αρχή ξεκινήσαμε με την ιδέα beach party, γιατί είμαστε παιδιά της θάλασσας, όμως υπάρχουν εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν για να διοργανώσεις ένα καλό beach party χωρίς να έχεις απρόοπτα.  Θα ξεκινήσουμε αυτές τις διαδικασίες και θα το δούμε στην πράξη, ύστερα είπαμε beach party σε κάποιο παραλιακό μαγαζί.  Εκεί όμως πόσο εύκολο θα είναι να μου διαθέσει μόνο κάβα?  Με την καμία, βέβαια και αυτό θα πάω να το διαπραγματευτώ.  Στο τέλος μένει το σπίτι.  Στο σπίτι έχω 200 τ.μ αυλή με το ελάττωμα ότι είναι χωρισμένο μπρος 100τμ, πίσω 100τμ.   
Σκέφτομαι πως με την ανάλογη διαμόρφωση στο σπίτι ίσως καταφέρουμε να κάνουμε κάτι καλό και πιο πλήρες, με φαγητά, ποτά κτλ. σε μια τιμή που να μην ξεφύγει πολύ.  Και θα είναι και ευκαιρία να έρθουν να μας δουν.  Γιατί σε αυτή τη περίπτωση έχουμε το χώρο, τον διαμορφώνουμε όπως θέλουμε και από εκεί και πέρα πληρώνουμε μόνο υλικά και όχι υπηρεσίες.  Εννοώ, πληρώνεις κάβα και όχι 15 ή 20 ή 25 το άτομο.  Σίγουρα θα πληρώσεις κάποια υπηρεσία αλλά αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο.
Ευχαρίστως δέχομαι ιδέες...μάλλον χρειάζομαι...
Update: Πάντως, έτσι όπως φαίνονται τα πράγματα δεν το βλέπω για το σπίτι, ο καλός μου δεν είναι πολύ φαν της ιδέας, αλλά αν τα άτομα μειωθούν έχω πολλές ελπίδες.

Like:
{[['']]}

Από το Blogger.