Έρευνα/Προσκλητήρια Updated


4 σχόλια

Έκανα πολυήμερη έρευνα για αγορά γαμήλιων ειδών μέσω του ίντερνετ φυσικά, μιας και δεν υπάρχει χρόνος αλλά ούτε και όρεξη να γυρνάω από μαγαζί σε μαγαζί. Η αλήθεια είναι, πως ούτε περιοδικό δεν έχω ανοίξει για την έρευνα αυτή. Με έχει βοηθήσει πολύ αυτή η τεχνολογία, μη ξεχνιόμαστε, είμαι μια νύφη του 2011 και το όπλο μου είναι το ίντερνετ και το paypal. Προτού ξεκινήσω με το οτιδήποτε, το σίγουρο ήταν πως έπρεπε να αποφασίσουμε όχι την ημερομηνία του γάμου αλλά τον μήνα. Και καταλήξαμε στον Ιούλιο του 2012. Εμείς και πολλά εκατοντάδες ακόμα ζευγάρια που ονειρεύονται καλοκαιρινό γάμο. Το καλοκαίρι λοιπόν, με τον ήλιο ντάλα και τις εκκλησίες κλεισμένες μήνες πριν, δεν μπορεί, κάπου θα μας χώσουν και εμάς.

Αν δεν είσαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν θέλεις να ξοδέψεις μια περιουσία μπορεί εύκολα να κατρακυλήσεις στο ναρκωτικό των γαμήλιων ειδών. Είναι όλα πάρα πολύ ωραία και συνήθως αυτά που σου κάθονται στο μάτι τα πιο ακριβά. Γυναίκες. Όμως αν ψάξεις πολύ θα βρεις σίγουρα αυτό που ονειρεύεσαι πιο οικονομικά.

Πολύ όμορφα προσκλητήρια
Το πρώτο που έψαξα είναι τα προσκλητήρια. Εμείς υπολογίζουμε περίπου 250 άτομα, βέβαια αυτό είναι κάτι που συνεχώς αλλάζει, μια πάνω-μία κάτω, αλλά ξεκινάμε κάπως έτσι. Ευτυχώς τα προσκλητήρια δεν αριθμούν τους καλεσμένους. Συνήθως είναι 1 προς 2 ή 1 προς 3. Καλή φάση, με ένα προσκλητήριο έρχονται τρεις, άλλες φορές και ολόκληρη οικογένεια. Στην αρχή σκέφτηκα σε όλους τους νέους να στείλω e-προσκλητήριο, είναι πολύ της μόδας, είμαι σίγουρη πως θα φορεθεί. Αλλά ύστερα έψαξα και κατάλαβα πως το κόστος είναι τέτοιο που δεν αξίζει να περάσει το προσκλητήριο μου καταλάθος στα spam και να μην ενημερωθεί κάποιος. Οπότε για όλους προσκλητήρια λοιπόν. Δεν χρειάζεται να είναι από μετάξι, άλλωστε ξέρουμε όλοι εκ πείρας που καταλήγει στο τέλος το προσκλητήριο, καλύτερα να το έγραφα σε ρολό χαρτί, αν είναι να το χρυσοπληρώσω. Χμμμ, καλή ιδέα, πρωτότυπη.

  • Βρήκα προσκλητήρια που δεν χρειάζονται ούτε φάκελο και στα 150 κομμάτια μου βγαίνουν 140,00 ευρώ, με την αποστολή και την εκτύπωση. Οπότε το μόνο που μένει είναι να περάσω από το μαγαζί να δω ένα δείγμα από κοντά.
  • Επίσης έχω στο μυαλό μου μήπως φτιάξω μόνη μου τις προσκλήσεις, έχω ήδη βρει DIY Projects, που είναι υπέροχες, απλά θα χρειαστώ χρόνο, ελπίζοντας πάντα ότι θα πετύχουν και θα είναι όμορφες. Θα εξαρτηθεί φυσικά και από το κόστος, γιατί αλλιώς θα είναι να ξοδέψω 140 ευρώ και να τις έχω έτοιμες και αλλιώς 140 ευρώ και να παιδευτώ. Αν δω ότι μπορώ και έρχεται στο μισό, εννοείται πως θα προσπαθήσω.
  • Update:  Έπλασα στο μυαλό μου τα προσκλητήριά μου, έχω την ιδέα...κορίτσια λέω να αγοράσω κάποια υλικά και να το προσπαθήσω.  Τα φαντάζομαι και αν πετύχουν θα είναι πολύ όμορφα.
Καμιά ιδέα;
Like:
{[['']]}

4 comments

Από το Blogger.