Ο οικονομικός γάμος;


4 σχόλια

Αν αναλύσουμε το οικονομικό θέμα του γάμου, κοινώς την κάτσαμε.  Το 2011 είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα και η νοοτροπία του Έλληνα "τα θέλω όλα" τα κάνει ακόμη πιο δύσκολα.  Όλοι ξέρουμε πως πλέον με τα "θέλω" του καθένα οι γάμοι συνήθως κυμαίνονται στα 10,000-20,000, βεβαίως κυρίως την οικονομική κατάσταση του καθενός.  Κάποιος που δεν έχει δεν θα κάνει.  Κάποιος που έχει τα μισά θα υπολογίσει και στα άλλα μισά που θα πάρει από φίλους και συγγενείς.  Ρε τι πράμα είναι τούτο, να βλέπεις τα 250 αυτά "εκλεκτά" άτομα σαν ένα 20άρικο τον καθένα.  Για έναν αξιοπρεπή γάμο και πολύ φτηνό θα χρειαστώ περίπου 10,000 ευρώ.  Εγώ έχω τα 5,000, αλλά θα μου δώσουν και άλλα 7,000 οι καλεσμένοι, άρα 5+7=12-10=2,000.  Θα βγάλω και κέρδος.  Για να μην με παρεξηγήσει κανείς, καταλαβαίνω απόλυτα πως όποιος μου δώσει κάτι στον γάμο μου θα είναι από την καλή του θέληση για το νέο αυτό κεφάλαιο της ζωής μου, μπλα μπλα μπλα.  Και εγώ θα πάρω αυτό το δώρο για το νέο κεφάλαιο της ζωής μου και θα το κάνω παϊδάκια για τον ταΐσω στο γάμο μου.  

Άρα επιβεβαιώνονται όσα λέει ο καλός μου.  Αυτή η μέρα είναι για όλους τους άλλους παρά εμάς.  Εγώ απλά θα κοιτάξω τον εαυτό μου στον καθρέφτη, φορώντας το νυφικό μια τελευταία φορά, πριν φύγω από την εκκλησία.  Μετά θα χαρώ πολύ να με κοιτάω στις φωτογραφίες...άντε και το βίντεο.

Θα σας πω μια αλήθεια, αν δεν ήταν οι γονείς μας, θα έπαιρνα τον καλό μου και θα πήγαινα στο εξωτερικό να παντρευτώ σε μια παραλία όπως το ονειρεύομαι.  Θα χάλαγα εκεί τα 5,000 και θα το ευχαριστιόμουν.  Μπορεί και στο Las Vegas.  Στην φάση που ήμαστε τώρα και αφού εδώ δεν σε παντρεύουν σε καμία παραλία της Αττικής, απλά μας βλέπω σε μια παραλιακή εκκλησία.  Μπορεί να μη σκάει στα πόδια μας, αλλά το κύμα θα το βλέπουμε.  Και το Las Vegas σε επανάληψη στον Ant1.

Έλα όμως που εγώ δεν έχω ούτε τα 5,000 αλλά ούτε και τα 3!  Και όταν ακούω 1200 ευρώ νοίκι το νυφικό μου σηκώνεται η τρίχα, 700 ευρώ το κοστούμι η άλλη τρίχα, μια μία έχουν σηκωθεί όλες.
Μπομπονιέρες.
Προσκλητήρια.
Νυφικό-παπούτσια-πέπλα-μπουκέτο.
Παρανυφάκια.
Βέρες.
Δώρο στη κουμπάρα.
Στέφανα.
Λαμπάδες.
Εκκλησία.
Στόλισμα.
Τούρτα.
Φωτογράφος.
Βίντεο.
Κοστούμι-αντρικά.
Νύχια-μαλλιά-Βάψιμο.
Πόσα ευρώ το κεφάλι, τι θα φάμε ρε?  Αστακομακαρονάδα?
Like:
{[['']]}

4 comments

Από το Blogger.