Μια περήφανη Ελληνίδα


Εσύ τι λές;

Είμαι στο Λυκαβηττό.
Ο χώρος είναι γεμάτος.  Ακούω τη μουσική και κολλάω στην θέα του κόσμου, είναι απίστευτο σκέφτομαι, πολύ όμορφο.  Έχω πάει για τη συναυλία των Thievery Corporation, πρώτη φορά τους βλέπω live.  Όπως συνηθίζεται, βγαίνει η τραγουδίστρια να ευχαριστήσει τον κόσμο και τους οπαδούς του γκρουπ.  "Athina se euxaristo", φωνάζει.  Ο κόσμος χειροκροτάει και ουρλιάζει και εγώ...βάζω τα κλάματα. 
Βουρκώνω στη χαρά όλου του κόσμου που ακούει την ξένη τραγουδίστρια να μιλάει ελληνικά (ή προσπαθεί τουλάχιστον).  Χαίρομαι απίστευτα που οι περισσότεροι άνθρωποι πάνω στη γη γνωρίζουν να λένε ευχαριστώ στη γλώσσα μας.  Νοιώθω περήφανη που είμαι Ελληνίδα.  Νοιώθω χαρά που υπάρχει η μουσική και μας ενώνει, όλους, ανεξαρτήτως....
Η συναυλία ήταν υπέροχη, το στήσιμο απλό...αλλά έβλεπα τον κόσμο που χοροπηδούσε και επιβεβαίωνα τη λογική μου.  "Αν ο καλλιτέχνης είναι καλός, δεν χρειάζεται πολλά πολλά, λιτά και οικονομικά".  Δεν μας νοιάζουν αυτά, αυτό που μετράει είναι η μουσική και η ποιότητα του ήχου ήταν  καταπληκτική.
Μπράβο στα παιδιά που δούλεψαν για όλο αυτό. 








Like:
{[['']]}

Από το Blogger.