Πόσο τυχεροί ήμαστε


,

4 σχόλια

Διάβασα με προσοχή την ανάρτηση της Ξένης και με έβαλε σε σκέψεις.  

Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς ακούς μονάχα πόσο δυσκολότεροι θα γίνουν.  Ο καθένας από εμάς λοιπόν, προσπαθεί να προσαρμόσει την ζωή του στις καινούργιες αυτές συνθήκες.  Για κάποιους ίσως να μην άλλαξαν πολύ, για κάποιους σίγουρα περισσότερο.  Κάποιοι θα κλαίγονται, ενώ στην ουσία δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά δήμιουργούν δράματα, άλλοι πάλι, όπως ο Μιχάλης από την δουλειά δεν έχουν λεφτά να πληρώσουν το ρεύμα και βρίσκονται με το ειδοποιητήριο διακοπής στα χέρια.  Εγώ βρίσκομαι σε μια μέση οδό, όπου έχω ακόμα τη δουλειά μου, με τον φόβο ότι θα την χάσω.  Δεν έχω λεφτά να πάω σούπερ μάρκετ όμως φέτος έκανα ένα ταξίδι στο εξωτερικό...επιλογές.  
Άρα σίγουρα έχει να κάνει με τις επιλογές που κάνουμε σε αυτήν την ζωή.  Γιατί αυτήν θα ζήσουμε, τουλάχιστον τόσο ξέρουμε.

Ξεσπάω σε κατασκευές, εκτονόνωμαι δημιουργόντας στο σπίτι μου μια ατμόσφαιρα που θα με κάνει να αισθάνομαι ακόμα πιο όμορφα και άνετα, εφόσον περνάω πολύ χρόνο εκεί.  Φτιάχνω μόνη μου έπιπλα, από παλέτες που μου βγαίνουν οικονομικά και ταυτόχρονα γεμίζω το κενό της οικονομικής δυσκολίας μου να τα αγοράσω.  Δεν νοιώθω καθόλου άσχημα με το αποτέλεσμα αυτής μου της προσπάθειας.  Είμαι πολύ περήφανη για τον εαυτό μου γιατί επιβεβαιώνω ότι μου φτάνει το οτιδήποτε, δεν αναζητώ κάτι που δεν μπορώ να έχω.  Όμως σκέφτομαι ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ούτε 4 ευρώ να αγοράσουν μια παλέτα ενώ εγώ δεν έχω 400 ευρώ να αγοράσω μια τραπεζαρία ξύλινη.  Και αυτό δεν είναι μέτρο σύγκρισης, αλλά ακόμα και έτσι σκέφτομαι πόσο τυχεροί ήμαστε.

Πόσο τυχεροί ήμαστε.  Αυτό έιναι κάτι που το σκέφτομαι σχεδόν κάθε μέρα όταν γυρνάω από την δουλειά.  Και ενώ κάνω μια πολύ απλή ζωή, χωρίς περιττά έξοδα, χωρίς περιττές αγορές, χωρίς εξόδους, βασανίζω το μυαλό μου πως μπορώ να την κάνω ακόμα πιο απλή.  Διάβασα ένα σχόλιο στην ανάρτηση της Ξένης, ότι οι άνθρωποι ήμαστε άπλιστοι, όσο περισσότερα παίρνουμε, τόσο περισσότερα θα ζητάμε, και ενώ παλαιότερα είχα και εγώ αυτήν την πεποίθηση, ακόμα και για την πάρτη μου, σήμερα μπορώ να πώ με σιγουριά πως εγώ δεν συγκαταλέγομαι σε αυτήν την παρτίδα ανθρώπων.
Like:
{[['']]}

4 comments

Από το Blogger.