Παιδί or not παιδί.


6 σχόλια

Υπάρχουν οι γυναίκες που γεννήθηκαν για να κάνουν οικογένεια.  Έχουν ένα συγκεκριμένο πρότυπο άντρα και με το πρώτο διαθέσιμο, σωστό με βάση τα κριτήριά τους, ανεβαίνουν την εκκλησία με την κοιλιά τούρλα.
Για να μην παρεξηγηθούμε:  δεν γράφω με καμία κακία ή κοροϊδία, σε καμία περίπτωση δεν κριτικάρω απλά εκφράζω τις απόψεις μου.  Αν γίνομαι λίγο κυνική, συγχωρέστε με, τα νεύρα μου θα φταίνε.
Αυτές οι γυναίκες λοιπόν, ψάχνουν ποιος θα γίνει ο καλύτερος πατέρας για τα παιδιά τους. Θα τον περάσουν από 40 κύματα και θα καταλήξουν στον πιο τέλειο με βάση τα κριτήρια που έχουν θέσει.  Αν δεν καταλήξουν never, δεν ανησυχώ, είμαι σίγουρη ότι θα κάνουν οικογένεια, ακόμα και μόνες τους.  Γιατί αυτές οι γυναίκες ξέρουν από μικρές πως αυτός είναι ο λόγος ύπαρξής τους.  Να διαιωνιστεί το είδος.

Υπάρχουν από την άλλη οι γυναίκες που παθαίνουν κρίσεις μόλις βλέπουν νυφικά και μόλις ακούνε παιδιά να κλαίνε (εγώ, εσύ...ξέρεις εσύ ποια λέω, μου το έγραψες πριν).  Αυτές οι γυναίκες δεν έχουν πρότυπο, παρ'όλα αυτά πέφτουν πάντα στους πιο περίεργους, ίσως γιατί τους καλούς τους έχουν πάρει οι άλλες γυναίκες, ίσως όμως και γιατί αυτές είναι περίεργες από την φύση τους.  Αυτές οι γυναίκες λοιπόν ξανά λέω, για να αποφασίσουν να κάνουν παιδιά και οικογένεια θα πρέπει να τους βοηθάει το κλίμα.  Χρειάζονται ένα ερέθισμα, λίγο η οικογένεια, λίγο ο περίγυρος, ο κύκλος δηλαδή που συναναστρέφεται και πιο πολύ ο άντρας.  Κυρίως ο άντρας.  Αυτές οι γυναίκες δεν θα περάσουν τον άντρα από 40 κύματα για το θέμα οικογένεια, παρά μόνο για να σιγουρευτούν ότι το μέλλον μαζί του δεν θα είναι βαρετό και αλίμονο σε αυτόν που θα προσπαθήσει να την περάσει από ένα τόσο δα κυματάκι. 
Αυτή η γυναίκα θέλει το ερέθισμα που έγραψα παραπάνω.  Πρέπει να έχει το κλικ από το καλό της, ότι είναι έτοιμος να κάνει οικογένεια, ότι το θέλει, ότι νοιώθει σίγουρος και ότι το έχει.  Αν δεν υπάρχουν αυτά στον καλό της, δεν πρόκειται να το σκεφτεί μόνη της.  
Όμως μπορεί κάποια στιγμή να χτυπήσει το βιολογικό ρολόι, ρυθμισμένο να χτυπήσει όποτε θέλει, μπορεί να δει στο δρόμο ένα παιδάκι, να δει μια ταινία με παιδάκια, μπορεί να κλείσει, ας πούμε, τα 30 και να της έρθει η επιφοίτηση ρε παιδί μου.  Τότε αυτή η γυναίκα, θα μεταλλαχτεί, θα αλλάξει κύκλο και θα προσπαθήσει σιγά-σιγά να εντάξει ένα παιδί στη ζωή της.  Δεν θα ψάξει τον άντρα που θα γίνει ο τέλειος πατέρας για τα παιδιά της, θα προσπαθήσει να αλλάξει τον υπάρχων.  

Συζήτηση με το καλό μου περί οικογένειας-γράψατε τζίφος.
Εγώ φρικάρω στην ιδέα να κάνω παιδιά από τώρα.  Κι όμως είναι μια καλή ηλικία.  Και αφού έχουμε φτάσει στην αποκορύφωση της συζήτησης με αποτέλεσμα μηδέν, μετά από 3 μέρες μαθαίνουμε πως η φιλενάδα είναι έγκυος, πάνε σιγά-σιγά για πολιτικό με τον καλό της και βλέπουνε.  Χρειάστηκα να περπατήσω 4 χλμ. περίπου εχθές για να ηρεμήσω.  Γιατί αν περιμένω ο καλός μου να ξεχρεώσει, να αγοράσει σπίτι και μετά να κάνουμε οικογένεια-γράψατε "καλά γερατειά" 

Υ.Γ.(12/2012)  Εμένα οι γονείς μου με γαλώσανε από το πλην, πλούσιοι δεν ήταν ποτέ.  Οι δικοί σας? 
Like:
{[['']]}

6 comments

Από το Blogger.