Μύρισε Ευρώπη


5 σχόλια

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
έχω μια εξομολόγηση να σου κάνω
-Τι έκανες πάλι;
-Τίποτα δεν έκανα...ακόμη...απλά αισθάνθηκα.
-Τι αισθάνθηκες;
-Υπερήφανη που είμαι Ελληνίδα και Ευρωπαία.
-Μωρέ τι μου λες τώρα...να σε πω...το ότι είσαι Ελληνίδα είναι κάτι που σηκώνει συζήτηση για το αν πρέπει να νοιώθεις υπερήφανη, αν και πρέπει τεσπα, το 2011 είναι αμφισβητήσιμο.  Αλλά για το Ευρωπαία  δώσε μου να καταλάβω.
-Να, έχουμε τους Roxette εδώ στην Ελλάδα και ο Αμερικάνος δεν ήξερε ούτε ένα τραγούδι τους.  Αφού τον κορόιδεψα λίγο και του έβαλα κάνα δύο τραγούδια στο youtube, τον ρώτησα πως γίνεται να μην γνωρίζει.  Μου απάντησε με τουπέ:  εγώ είμαι Αμερικάνος.
-Και; Χεστήκαμε...
-Ακριβώς.
-Εγώ είμαι Ευρωπαία υπερήφανη που τελικά γνωρίζω όλη τη μουσική του κόσμου και ο Αμερικάνος μάλλον δεν ξέρει τι παίζει έξω από το USA.  Και είναι και η δουλειά του, τι να πω.

Like:
{[['']]}

5 comments

Από το Blogger.