Το κάμπινγκ είναι στάση ζωής.


, ,

6 σχόλια

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
σήμερα σκεφτόμουν το κάμπινγκ και ιδιαίτερα το ελεύθερο κάμπινγκ.  Είμαι πολλά χρόνια camper και πρόπερσι έκανα για πρώτη μου φορά ελεύθερο αλλά σε μια οργανωμένη παραλία.  Φέτος πάλι σκεφτόμουν ελεύθερο σε μη οργανωμένη παραλία, αλλά εγώ να είμαι πιο οργανωμένη.
-Τι ακριβώς εννοείς;
-Το γκαζάκι μου, το φαγητό μου, το καφέ μου, τη ζάχαρη μου και την χημική μου τουαλέτα.
Διαβάζω τους νόμους περί παρανομίας του ελεύθερου και ειλικρινά μου τη δίνει.  Από τη μία μου τη δίνει να παρακολουθώ τους κάφρους να πετάνε σκουπίδια και να χέζουν στην ύπαιθρο.  Μου τη δίνει.  Και επειδή υπάρχουν κάποιοι τέτοιοι, εγώ, που θέλω να προστατέψω το περιβάλλον και δεν αποσκοπώ στην ρύπανση του δεν μπορώ να το χαρώ.  Από την άλλη μου τη δίνει που αυτός ο νόμος δεν έχει δημιουργηθεί για να αποτρέψει τους κάφρους να κατασκηνώνουν ελεύθερα αλλά για να γεμίζουν τα ξενοδοχεία, τα οργανωμένα κάμπινγκ και οι τσέπες τους. 
Στο εξωτερικό βγάζεις μια καρτούλα, με 60 ευρώ περίπου, με την οποία μπορείς να κατασκηνώσεις ελεύθερα.  Δηλαδή με συγχωρείς στο εξωτερικό, τι είναι; μαλάκες;  Έχω αρχίσει και σκέφτομαι πολύ σοβαρά το θέμα "τροχόσπιτο".  Ακόμα και το θέμα "αυτοκινούμενο" και ας μην το αντέχει η τσέπη μου.  
Με το τροχόσπιτο έχεις την πολυτέλεια να διαθέτεις το αμάξι σου, ξεχωριστά από την "κατοικία" σου.  Με το αυτοκινούμενο έχεις την πολυτέλεια να κινείσαι μαζί με την "κατοικία" σου που είναι πολύ βολικό.  Φέτος αν με το καλό κάνουμε κάμπινγκ, το οποίο και θα είναι ελεύθερο, ελπίζω να είναι η τελευταία φορά που θα πάμε με την σκηνή μας και από του χρόνο μας εύχομαι κατασκηνώσεις, εντός και εκτός Ελλάδας, καλοκαίρι και χειμώνα.  
-Αχ, καρδιά μου και εγώ στο εύχομαι, βάλτο λοιπόν στο πλάνο σου να πάρεις ένα μικρό τροχοσπιτάκι.
Like:
{[['']]}

6 comments

Από το Blogger.