Αν θέσ να πάσ μπροστά, πρέπει να πάσ πίσω και να πάρεισ φόρα


,

4 σχόλια

Στη χώρα των θαυμάτων
Πάντα πίστευα ότι μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα ακόμα και με τα λίγα που έχεις.  Γιατί μεγάλωσα με λίγα και ποτέ δεν μου χαρίστηκαν πολλά.  Ξαφνικά βέβαια στην ζωή μου, ανακάλυψα πώς είναι να έχεις κάτι παραπάνω...και εννοείται πως πήραν τα μυαλά μου λίγο αέρα.  Όμως επιμένω...λίγο αέρα.  Απλά θεωρώ ότι κάποια στιγμή μου δόθηκε η ευκαιρία να απολαύσω ομορφιές του κόσμου που δεν πίστευα ποτέ ότι θα μπορούσα. 
Βέβαια όλα τα καλά έχουν μια αρχή και ένα τέλος.  Έτσι αυτό το κάτι παραπάνω μου το πήραν πάλι πίσω αλλά και χωρίς αυτό είμαι αισιόδοξη, γιατί και πάλι πιστεύω πως είμαι τυχερή που έχω έστω και αυτά τα λίγα.  Αυτά τα λίγα για κάποιους είναι πλούτος. 
Όμως δεν θέλω να βγω ψεύτρα, νομίζω πως θέλω να ζήσω και να γνωρίσω και άλλες ομορφιές, αν και κάπου διάβασα πως δεν χρειάζεται να κάνουμε πολλά πράγματα σε αυτήν την ζωή για να την ευχαριστηθούμε, εγώ φοβάμαι πως δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς να ονειρεύομαι και να προγραμματίζω το μέλλον μου ή έστω την επόμενη μέρα.  Αν δεν το έκανα αυτό, μάλλον θα ήμουν διακοπές, ξαπλωμένη στην άμμο, σε μια καταγάλανη παραλία.  Αλλά για το καλοκαίρι έχουμε καιρό ακόμα.
Επίσης διάβασα πρόσφατα την εξής ατάκα: "Αν θες να πας μπροστά, πρέπει να πας πίσω και να πάρεις φόρα".  Αρκεί να μη σε βρει η κατηφόρα...συμπληρώνω εγώ.  Εγώ νοιώθω πως και με τα λίγα που έχουμε μπορούμε να κάνουμε πολλά και νομίζω έχω ήδη πάει πίσω και έχω πάρει φόρα, μήνες τώρα. 
Σήμερα πίνοντας κρασάκι στο σπίτι με το αμόρε, τσουγκρίσαμε σε όλα τα καλά που μπορεί να έρθουν.  Στην υγειά μας και καλή μας τύχη.
Like:
{[['']]}

4 comments

Από το Blogger.