Πρωτοχρονιά με το X-Factor


2 σχόλια

Λόγω δουλειάς (ας πούμε) παρακολουθώ το X-Factor από την πρώτη του Παρασκευή, έχω χάσει μόνο ένα live όταν είχα φύγει για Παρίσι αλλά ενημερώθηκα πλήρως.

Φέτος, αναγκαστικά λοιπόν έκανα Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά εκεί, και από μια γωνιά παρακολουθούσα τον Σάκη, την κριτική επιτροπή και τα ταλέντα μας.  Πρέπει να σας ομολογήσω πως όσον αφορά το show είμαι fan.
Παραθέτω φωτογραφίες, αρετουσάριστες φυσικά και σχόλια που δεν αντέχω άλλο, θα τα ξεράσω όλα.  Δεν θα ασχοληθώ με όλους, άλλωστε αυτό έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν και ελπίζω να μην στεναχωρήσω κανέναν.
DSC04373
H Έλενα όπως πάντα εκθαμβωτική και φωνάρα, καθόλου ψωνάρα. 


Ο Σάκης πανέμορφος, εγώ προσωπικά δεν είμαι και πολύ fan αλλά δεν περίμενα πόσο καλός θα ήταν σε αυτό που κάνει, του βγάζω το καπέλο.
To παπουτσάκι
DSC04376DSC04374DSC04379DSC04380
Η Νίκη είναι μεγάλη συζήτηση, είναι μια πανέμορφη κοπέλα με υπέροχη φωνή, όμως εδώ έρχεται η ξενέρωτη (αυτή είμαι εγώ μάλλον), να σας ρωτήσω: “Έχει αυτή η κοπέλα μέλλον στην Ελλάδα;  Τραγουδιστικό;”  Απορώ δλδ!!  Αχ ρε Καλομοίρα τί μας έκανες.
DSC04381
Τα σκηνικά ήταν υπέροχα, ειλικρινά μπράβο σε όλους όσους δουλεύουν στην τηλεόραση, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ.
DSC04388
Οι TU…είναι έτοιμοι να βγάλουν δίσκο, είμαι σίγουρη και σας το υπογράφω.  Το πρώτο τους cd θα το αγοράσω εγώ.
DSC04426
DSC04432DSC04433
Θεωρώ τον Αλέξανδρο φωνάρα του ελληνικού τραγουδιού και ελπίζω να του δοθούν κομμάτια που θα γράψουν ιστορία.  Το outfit ήταν όντως λίγο ξεπερασμένο, όπως είπε και η Κατερίνα, όμως το θεωρώ τόσο στημένο που σίγουρα ήξερε τί θα ακούσει ο άνθρωπος από την όμορφη ξανθιά.
DSC04444
Εξαιρετικός καλλιτέχνης, με στυλ, φαντασία και άποψη. 
DSC04472DSC04473

DSC04471
DSC04465DSC04474



DSC04507
DSC04495DSC04493
Εγώ ψηφίζω πάντα Χ9 στο 54991.  Νομίζω πως το παιδί έχει το X αλλά είναι πολύ πιθανό να τον φάει η παρακάτω υποψήφια γιατί φοράει ωραίες γόβες.
DSC04502DSC04520DSC04521
DSC04532DSC04531
DSC04534DSC04536
Εκπληκτικό ντουέτο με τον Χάρη. 
 DSC04587DSC04588
DSC04589DSC04590

Και βιντεάκι live (όχι όπως το ακούμε στην TV!)
video


Κάποια live στιγμή γυρνάει ο Σάκης και λέει στον Μουρατίδη κάτι “…όταν έρθει εκείνη η στιγμή που δεν θές…”, αναρωτήθηκα και γύρισα στον καλό μου και τον ρωτάω “Λές να φύγει η Έλενα;”.  Μετά το τέλος του παιχνιδιού γυρνάω στον καλό μου και του λέω “Είδες, σου το είπα εγώ”, όπως κάθε γυναίκα.  Μου φάνηκε τόσο στημένο…
Και την περασμένη εβδομάδα πραγματικά ξαφνιάστηκα που δύο προτεινόμενοι ήταν η Μαρία και ο Δημήτρης.  Υπάρχουν κάποιοι άλλοι στο παιχνίδι guys που δεν θα έπρεπε καν να σκέφτονται το τραγούδι επαγγελματικά και εσείς μου λέτε πως το κοινό ψήφισε αυτούς και δεν ψήφισε το Μαράκι και τον Δημήτρη;  Έλεος κάνει μπαμ πια, και ήρθε το κερασάκι με την Έλενα και τους TU.  Ευτυχώς τουλάχιστον που και η Έλενα και η Μαρία είναι έτοιμες να δεχτούν προτάσεις και τουλάχιστον την Έλενα θα την ακούσουμε πολύ σύντομα. 
DSC04570DSC04571
Αλλάξαμε και τον χρόνο, ήταν όλα υπέροχα και φυσικά δεν ξεχνάμε τον Ρέμο.  Ήταν εκεί ο Αντώνης Ρέμος με την φωνάρα του και τα τραγούδια του που όλοι μας αγαπάμε. 
DSC04560DSC04563DSC04566
Και η κριτική επιτροπή φυσικά με την λαμπερή, όπως πάντα, Γκαγκάκη.
  DSC04402DSC04403DSC04429
Με τον υπέροχο κότσο της.  Φυσικά, αν είχα και εγώ τη μακιγιέρ μου κάθε 30’ να με σουλουπώνει θα ήμουν στο Next Top Model.  Όμως, πρέπει να παραδεχτούμε πως αν ήταν στο Next Top Model, θα έβγαινε πρώτη ασυζητητί. 
DSC04577DSC04578 

Υ.Γ. (12/2012) Κανέναν από τους παραπάνω δεν είδα και δεν άκουσα την χρονιά που μας πέρασε, κρίμα ρε Έλενα.
Like:
{[['']]}

2 comments

Από το Blogger.