Πώς διάλεξα διαδικτυακό όνομα.


6 σχόλια

Ήταν χειμώνας του 2008, κόντευε 2009 όταν αποφάσισα να γίνω ξανθιά.  Μια περίοδος αλλαγών για μένα τότε, αλλαγή τόπου διαμονής, χωρισμός, επαναπροσδιορισμός, καινούργιο αμόρε στη ζωή μου, καινούργιοι φίλοι, οικονομικά προβλήματα, χειρουργείο στα μάτια, αλλαγή δουλειάς ή μάλλον καλύτερα αναζήτηση καλύτερης επαγγελματικής σταδιοδρομίας.  Και μόνο που τα γράφω κουράζομαι.  

Θυμάμαι όμως για την αλλαγή blog και το καινούργιο διαδικτυακό μου όνομα.  Estrella Rubia, δεν ήξερα και φυσικά ακόμα δεν ξέρω αν το έχω διατυπώσει και σωστά.  Ήθελα τόσο πολύ να ταξιδέψω στην Ισπανία και να μάθω Ισπανικά που αποφάσισα να δώσω μια λατινική πινελιά στο blog.  Ξαφνικά ξανθιά λοιπόν και καθώς το όνομά μου σε κάποια ξένη γλώσσα σημαίνει αστέρι, μου ήρθε η ιδέα του "ξανθό αστέρι" όπου στα Ισπανικά είναι κάπως "Estrella Rubia".  

Γιατί τέτοια αναδρομή;  Τι θα κάνω ρε εγώ τώρα που σκέφτομαι να τα ξανά σκουρίνω τα μαλλιά μου, ε?? Για πείτε μου??  Έχετε δει ποτέ κανένα μαύρο αστέρι εκεί πάνω??  Ή θα παραμείνω ξανθιά για το υπόλοιπο blogoβίο μου?

Τώρα θέλω οι παρακάτω παρακαλώ να μου εξηγήσουν πώς διάλεξαν διαδικτυακό όνομα, το έχω ανάγκη:  
  • Sourotiri
  • Ουφ
  • Γκρινιάρης
  • Giorgia is coming to town
  • Ξένη
  • Daizy Crazy
Like:
{[['']]}

6 comments

Από το Blogger.