Ανάσα


4 σχόλια

Εμείς πότε θα πάρουμε ανάσα ρε αμόρε;  
Η αλήθεια είναι ότι βαρέθηκα να ακούω τους γύρω μου να κλαίγονται και να τονίζουν πόσο άσχημα είναι τα πράγματα οικονομικά, επαγγελματικά τα ίδια και τα ίδια.  Όταν όλοι μας έχουμε δουλειά δόξα το Θεό και τα βγάζουμε πέρα, βάζουμε ένα πλάνο, στερούμαστε το Α για να αποκτήσουμε το Β.
Με κουράζει ρε παιδί μου η μιζέρια, αλλά έχω καταλάβει το εξής:  κανείς δεν θέλει να σε ακούει να περνάς καλά, να είσαι καλά, να τα έχεις βρει με την πραγματικότητά σου και να ζεις το όνειρό σου.  Όλοι θέλουν να είσαι λίγο χειρότερα από αυτούς, αυτοί να είναι λίγο καλύτερα από εσένα και να παραπονιούνται ότι δεν είναι.
Πήγα τη φωτογραφική μηχανή για σέρβις, με πήραν από τη Sony να με ενημερώσουν για τη βλάβη και το κόστος: 185 ευρώ !!!@Μπουμ!!!@
Χάλασε το αυτοκίνητο, με πήραν από το συνεργείο να με ενημερώσουν για τη βλάβη και το κόστος: 965 ευρώ και αυτό είναι μόνο η αρχή  !!!@Μπουμ!!!@
Και έχω να πληρώσω τράπεζα, εφορία, νοίκι, ΔΕΗ, Super Market, ασφάλεια για το μηχανάκι που ευτυχώς μας καλύπτει την απόσταση στη δουλειά (that is 70χλμ τη μέρα), τον κτηνίατρο.
Και αν πω ότι φτιάχνω το αυτοκίνητο, μιλάμε για ΚΤΕΟ τον άλλο μήνα, για σήματα, για μκς.  

Έκανα αίτηση για δάνειο στην Πειραιώς, λέω δεν πάω να ρισκάρω μήπως πάρω ένα αυτοκινητάκι πιο καινούριο;;;;  Απορρίφθηκε  !!!@Μπουμ!!!@.  Κλάμα η δικιά σου, να είμαι στο γραφείο, να έχουν γίνει τα μάτια μου καρύδια, με έπιασε ένας πόνος στο στήθος από τη στεναχώρια, λέω δεν είναι δυνατόν: Αυτόν τον μήνα ξεχρεώνω το δάνειο που είχα πάρει για το προηγούμενο αμάξι, πάλι θα χρωστάω;  Και δεν μου δίνουν δάνειο, τι αμάξι θα πάρω, πάλι παλιό, πάλι σε δύο χρόνια θα θέλει ένα χιλιάρικο; και αν δεν έχω;  Κουράστηκα, σκουπίστηκα και πήγα σε μια αντιπροσωπεία.   
Η Eurobank μου έκλεισε τη πόρτα !!!@Μπουμ!!!@, η Eurobank που δίνει σε όλο το κόσμο, που είχα δύο κάρτες και τις ξόφλησα και τις δύο.  Η Eurobank, να πάει να γμθ.  Η Κύπρου μου ζητάει εγγυητή, ποιόν να χώσω να εγγυηθεί για μένα, τους γονείς μου, το αμόρε, το αφεντικό μου, τι εγγυητή ρε γμτ, έλεος 6000 για αυτοκίνητο μεταχειρισμένο του 2003 είναι.  Το αμόρε μπαίνει εγγυητής και ζητάνε πληροφορίες για τη δουλειά του, το σπίτι του, άντε τώρα να βρεις άκρη.  

Και έτσι φτάνω στο σημείο να μην το θέλω και εγώ η ίδια.  
Αυτοί οι μήνες θα είναι δύσκολοι, όπως και οι προηγούμενοι, και ναι μουντζωμένοι, το πιστεύω αυτό. Γιατί ναι μεν στερούμαι το Α για να αποκτήσω το Β, αλλά το αποτέλεσμα τελικά είναι να στερούμε το Α, το Β, το Γ για να αποκτήσω το Δ και μου σκάνε τα Ε, Ζ, Η, Θ...και δεν προλαβαίνεις να πάρεις ανάσα.


Like:
{[['']]}

4 comments

Από το Blogger.